Clean Bandit - Stronger

People tell me to be cautious

 みんなは慎重になりなさいと言う

People tell me not to lose my self control

 みんなは自制心を失わないようにと言う

People tell me to be flawless

 みんなは完璧になりなさいと言う

People tell me not to let myself evolve

 みんなはやりすぎないようにと言う





And I think I don't really get it

 僕は本当のところ全く分からないと思う

I think it's all just a peculiar game

 僕はただの奇妙なゲームだと思う

And soon I'll wake up and I'll forget it

 そして、すぐに目覚めて、忘れるんだ

And everyone will know me by a different name

 みんな僕のことを違う名前で知るようになるんだ





I wanted to be stronger

 強くなりたい

I wanted to be everything for you

 僕はあなたにとっての全てになりたい

If I could be stronger, would you believe

 もし僕が強くなれたら、あなたは信じるだろうか?

That I could love you like you want me to?

 あなたが欲するように僕はあなたを愛せると

Love you like you want me to

 あなたが欲するようにあなたを愛す

Love you like you want me to

 あなたが欲するようにあなたを愛す

Love you like you want me to

 あなたが欲するようにあなたを愛す

Love you like you want me to

 あなたが欲するようにあなたを愛す





I held my breath every time

 僕は毎回息を止めた

I tried to keep myself dry

 ドライでいようとしたんだ

But did I ask too much

 でも沢山聞きすぎたかな?

If I could do it again

 もう一度できるのなら

Would you believe what I said?

 僕の言ったことを信じてくれるだろうか?

That I still want that rush

 僕はまだあの感情のたかぶりを欲していると





And I think I don't really get it

 僕は本当のところ全く分からないと思う

I think it's all just a peculiar game

 僕はただの奇妙なゲームだと思う

And soon I'll wake up and I'll forget it

 そして、すぐに目覚めて、忘れるんだ

And everyone will know me by a different name

 みんな僕のことを違う名前で知るようになるんだ





I wanted to be stronger

 強くなりたかった

I wanted to be everything for you

 僕はあなたにとっての全てになりたかった

If I could be stronger, would you believe

 もし僕が強くなれたら、あなたは信じるだろうか?

That I could love you like you want me to?

 あなたが欲するように僕はあなたを愛せると





I wanna be strong for you

 あなたのために強くなりたい

Love you like you want me to

 あなたが欲するようにあなたを愛す

Love you like you want me to

 あなたが欲するようにあなたを愛す

I wanna be strong for you

 あなたのために強くなりたい

Love you like you want me to

 あなたが欲するようにあなたを愛す





I wanna be strong for you

 あなたのために強くなりたい

And I can, yes, I can

 私はなれる、そう、できるのよ

If only you can promise that you will try to

 あなたが挑戦すると約束できさえすれば

I'll be there, I'll be there

 僕はそこにいるよ、そこにいるよ

I wanna be strong for you

 あなたのために強くなりたい

If only you can promise that you will try to

 あなたが挑戦すると約束できさえすれば

I'll be there, I'll be there

 僕はそこにいるよ、そこにいるよ





I wanted to be stronger

 強くなりたかった

I wanted to be everything for you

 僕はあなたにとっての全てになりたかった

If I could be stronger, would you believe

 もし僕が強くなれたら、あなたは信じるだろうか?

That I could love you like you want me to?

 あなたが欲するように僕はあなたを愛せると





I wanted to be stronger

 強くなりたかった

I wanted to be everything for you

 僕はあなたにとっての全てになりたかった

If I could be stronger, would you believe

 もし僕が強くなれたら、あなたは信じるだろうか?

That I could love you like you want me to?

 あなたが欲するように僕はあなたを愛せると





Love you like you want me to

 あなたが欲するようにあなたを愛す

Love you like you want me to

 あなたが欲するようにあなたを愛す

Love you like you want me to

 あなたが欲するようにあなたを愛す

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?