NICE TIME / BOB MARLEY

Long time we no have no nice time,
do you,you,you,you yeah,think about that?
Long time we no have no nice time,
do you,you,you,you yeah,think about that?
This is my heart, to rock you steady.
I gave you love, anytime you're ready,
this little heart in me, just won't let me be.
I'm going to rock you now, won't you rock with me.
A long, a long, a long, a long time we no have no nice time,
Do you, you, you, you yeah, think about that.
Long time, we no have no nice time,
do you, you, you, you yeah, think about that.
This is my heart, to rock you steady.
I gave you love, anytime you're ready,
this little heart in me, just won't let me be.
I'm going to rock you now, won't you rock with me.
A long, a long, a long, a long time we no have no nice time,thank you
Do you, you, you, you yeah, think about that.
Long time we no have no nice time,
do you,you,you,you yeah,think about that.
a long time, a long time, yeah thank you think about that
Long time, we no have no nice time,
Do you, you, you, you, yeah, think about that.

もう長いこと 僕たちは愉快に過ごしてないね
君は 君は 君は 君は それを考えたことがあるかい?
もう長いこと 僕たちは愉快に過ごしてないね
君は 君は 君は 君は それを考えたことがあるかい?
これは僕のハート いつも君を揺すっている
君が望めばいつでも僕は愛を与えた
僕のこの小さなハートは 僕をそっとしておいてくれないんだ
君の心を揺り動かそうとしているんだけど 君はどう?
もうずっと ずっと ずっと 長いこと 僕たちは愉快に過ごしてないね
君は 君は 君は 君は それを考えたことあるかい
もう長いこと 僕たちは愉快に過ごしてないね
君は 君は 君は 君は それを考えたことあるかい
これは僕のハート いつも君を揺すっている
君が望めばいつでも僕は愛を与えた
僕のこの小さなハートは 僕をそっおしておいてくれないんだ
君の心を揺り動かそうとしているんだけど きみはどう?
ずっと長いこと 考えてくれて ありがとう
もう長いこと 僕たちは愉快に過ごしてないね
君は 君は 君は 君は それを考えたことがあるかい・・・・・・・・・


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?