Apple Pie アップル・パイ


Nov 19, 2014
I had apple pie and ginger coconut sugar tea for breakfast.
My father really likes apple pie. It's just so-so to me.
Recently, I've been watching movies without subtitles.
I usually watch with subtitles in Japanese or English but it's not good for listening. That's because I rely on the subtitles.
I will use an English dictionary from now on.
I really want to improve my English.
Studying English looks like apple pie. The pie sheet is overlapped many times, and finally it becomes apple pie.
I want to make a delicious Apple Pie.

朝食はアップル・パイとジンジャー・ココナッツ・シュガー茶でした。
父は本当にアップルパイが好きです。
私はまあまあです。

最近、字幕なしで映画を見ています。
いつも日本語か英語の字幕を見ます。だけど、それはリスニングに良くないです。
字幕に頼ってしまうから。
私はこれから英英辞典を使います。
私は本当に自分の英語を向上させたいです。

英語の勉強は、アップル・パイのようです。
パイ生地はたくさん重なり合って、やっとアップル・パイができます。
私はおいしいアップル・パイを作りたい。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?