見出し画像

【The Last of Us】Speedrun practice! More swamped than usual. スピードランの練習! いつも以上に沼った。【2/28】

https://www.youtube.com/live/-QOG8OukGXw?si=39op9yTv-IFj-Pv3


I completed another "Last of Us" speedrun today! It's been four days since I've been back, so my memory and senses are back and I can move around a lot better. However, today I got into a surprisingly muddled state. For some reason, I made more mistakes than the first day and lost a lot of time. However, the rest of the run went well, and I was able to clear the places where I usually fail in one shot! I was especially excited when I was able to hit a deer with two arrows without missing. I was so excited that I took a wrong turn after that. I am feeling positive now because even though I have blanks, I have grown in some areas. I will be delivering another speed run tomorrow, so please come visit me if you would like! Thank you very much for coming to watch today! See you soon!

本日も引き続き『The Last of Us』のスピードランをやり遂げました!
復帰してから4日目なのでだいぶ記憶も操作感も戻り、だいぶ動けるようになってきました。
しかし今日はビックリするくらい沼りました……。沼った箇所が初日よりも何故か増えてしまい、タイムがだいぶ嵩みました。
ただ、沼ったところ以外は上手くいくことが多く、いつも沼るところが一発でクリア出来るなどの良いところもあったランでした!
特に鹿に矢を当てる場面で失敗せずに矢を二本当てられたのでめちゃテンション上がりました(*^^*)でもテンション上がりすぎてその後の行く道を誤って少し時間ロスしてしまい締まりが悪かったです……。
ブランクがあるとはいえむしろ成長している点もあったため前向きになれました。
引き続き明日もスピードランの配信を行いますので、よければ遊びに来てください!
今日配信に遊びに来てくれた方どうもありがとうございました!!
それではまた!

We hope you will follow us on Twitter, where we announce the start of distribution and update archives and articles!
Twitterにて配信開始のお知らせや、アーカイブや記事の更新などしていますので、フォローしていただけますと嬉しいです!



ありがとうございます^_^