見出し画像

I really hate myself 😉💬 But I am ME 👸🏻👗💅🏻💟🎶🎶✨️🦋✨️✨️


Hello everyone!
welcome to my note page !💘
(みんなやっほー!
こたけちゃんのnoteへようこそ!💘)

This time's theme is
(今回のテーマはね)

I am Me
(私は私)


What do you think about this one.
(このテーマについてどう思う?!)




Actually, It's the my favorite motto!
(実は、これはこたけちゃんの座右の銘なの!)


I really hate myself.
For example:as much as you hate cockroaches🪳
Of course this moment too.
(私は私のことがすごく嫌い。
みんながゴキブリのことを嫌うのと同じように🪳
もちろんこの瞬間も私は私が嫌いだよ!)



I thought
'' It's okay to hate myself.
At least I try to live my life ''
(私は考えたの。
自分のことが嫌いでも良くない?って!
だって少なくとも私は私の人生歩んでるし??!)


It's okay if I don't like myself.
It's okay if I want to die every day.
(たとえ嫌いなままでも大丈夫。
たとえ毎日死にたくなっても大丈夫。)

No matter what life is like, I am Me.
(どんな人生であれ私は私だからね~ヘケッ)





Life will be easier if I love myself, Maybe.
(自分を愛せたら人生はもっと楽になる、多分。)
I will probably be able to live more easily than I am now.
(きっと今よりもっと楽に生きられると思う。)



But I can't like myself.
(だけど私は私を好きになれないの。)

It's not that I don't like myself,
it's that I can't like myself 💭
(自分のことが嫌いというよりも
自分を好きになることができない感じ💭)



I hated myself since I was born.
I've never loved me...
(生まれた時からずっと自分のことが嫌いで
私は私を愛せたことが1度もなくて…)

It would be reckless to start loving myself now.
(今更自分のことを好きになろうなんて無謀。)






But I don't think everyone needs to like themselves.
(だけどさ、全ての人間が自分を好きである必要はないとこたけちゃんは思うの。)

After all  '' self hate '' is
just one personality trait 💐
(結局「自己嫌悪」って個性のひとつにすぎないから!💐)

I don't deny me.
The me who thinks, '' I hate myself ''
(私は私を否定しないよ。「私を嫌う私」をね。)

Even if I hate myself
I can do it!
(自分のことが嫌いでも
これならできるの!ヘヘッ!)





Normal, abnormal...what is it?
(普通とか普通じゃないとか…もうなにそれ?)
It's not for me😉
(私には向いてない😉)



Life is long...
It's okay to falling self-loathing.
It's okay if it's not normal.
(人生長いんだからさ
自己嫌悪に陥ってもいいし
普通じゃなくてもいいと思うの。)

That's my way of life.
(これが私の生き方だから🈂️)



In short
(要するに!)

Well, This is me.
I am ME. So It's Okay!
💖
(まぁこれが私だし!
私は私だし!?!?大丈夫ってコト!💖)







To me
(こたけちゃんへ)

Let's continue to live freely💖
(これからも自由に生きようナァ~💖)
I will continue to hate me.
(これからも私はあなたを嫌い続けます!)

From me
(こたけちゃんより)





この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?