A Million Dreams

My favorite song is "A Million Dreams". :)⭐
It is movie music in "Gratest Show Man".

I love that rylic  …”A million dreams are keeping me awake.”

When I hear the rylic, I think how wonderful words.

I imagin for a lot stars.
Because I felt "dreams" mean a star on tha night sky.

How beautiful mind of the song.
So pure feeling and My heart shines.

Maybe,I will sing for ever this song ♪ haha ;D

That is all for today.
Thank you for reading⭐


私は、「A Million Dreams」という曲が好きです :)⭐
この曲は、「グレイテスト・ショー・マン」の映画音楽です。

私は、「A millon dreams keeping me awake」という歌詞が好きです。

歌詞を聞くと、なんて素晴らしい言葉だろうと思います。

私はたくさんの星を想像します。
「夢」とは夜空の星を意味すると感じたからです。

この歌は、とても心洗われる曲です。
純粋な気持ちに、私の心は輝きます。

きっと、私はこの歌を永遠に歌います♪ ;D

今日は以上です。
読んでくれてありがとう⭐


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?