見出し画像

With you -SuperM-

かなるび動画

Verse 1: Taeyong & Lucas]
Like the sun that hangs above the sky
空の遥か上にある太陽のように

I wanna see us falling, you and I
恋に落ちていく僕らをみていたい

Like the ocean gives away the breeze
心地よい風を運んでくれる海のように

I wanna ride your wave and be your tide
君と共に過ごし寄り添いたい


What you are is what I wanna know
僕が知りたいのは君のこと

Your hand is asking mine for it to hold
君の手は僕に握って欲しいって言っているみたい

If this is all we're ever gonna need
これが僕らに必要な全てならば

The youngest hearts are never getting old
若い心は決して老いていかないよ
---
[Refrain: Kai & Mark]
I don't wanna overthink about this
僕は考えすぎたくないんだ

Can I take some time?
時間をかけてもいい?

Make you reach what's on my mind
僕の心に触れてみて

I don't wanna have to get around this
わざわざ遠回りしたくないんだ

Can we just go through?
通り過ぎるのはどう?

It's a better way that we can move
それが僕らが動き出す良い方法なんじゃないかな
---
[Pre-Chorus: Taemin]
I'm not trying to fit in with everybody
僕はいつも周りに合わせようとするわけじゃないし

Not trying to tick with the daily tock
時が流れるように現れ消える噂にも囚われない

I just wanna get lost
僕はただ迷いたいだけなんだ
---
[Chorus: Baekhyun, Ten, All]
Tryna chase that feeling, replace bad feelings
あの感情を追いかけ、嫌な気持ちは置き換え

With days wrapped up in the moments like this
今この瞬間みたく夢中になれる日々を過ごしていこう

Tryna chase that feeling, erase those ceilings
あの感情を追いかけ、限界なんてとっぱらい

Inside I'm reeling for moments like this
今みたいな瞬間をたぐりよせていくんだ

With you, ooh, with you, ooh
With you, ooh, with you, ooh
君と一緒にね
---
[Verse 2: Mark & Lucas]
Like the moon that glows up in the night
君は夜にのぼる月のよう

I tend to glow when you are by my side
君がそばにいてくれると僕は成長できるんだ

I thought I'd drop the ball and overthink
僕はいつも大切なところで間違えたり考えすぎていたんだな

If you are wrong for me, I won't be right
もし君が僕のために間違えるのならそれは僕が間違えてるんだろう

Your love is red when I am feeling blue
僕の気持ちが沈んでいる時、君がくれる愛はひときわ鮮やかだ

The feeling's falling, never felt so new
恋に落ちていくこの感じは真新しいものじゃない

I make art, but you're the masterpiece
けれど君との恋が僕の人生で一番最高なんだ

Angels do exist, 'cause you're the proof
天使は実在したんだね 君がその証明だ
---
[Refrain: Taeyong & Kai]
I don't wanna overthink about this
僕は考えすぎたくないんだ

Can I take some time?
時間をかけてもいい?

Make you reach what's on my mind
僕の心に触れてみて

I don't wanna have to get around this
わざわざ遠回りしたくないんだ

Can we just go through?
通り過ぎるのはどう?

It's a better way that we can move
それが僕らが動き出す良い方法なんじゃないかな

---
[Pre-Chorus: Baekhyun]
I'm not trying to fit in with everybody
ぼくは誰にでも合わせようとするわけじゃない

Not trying to tick with the daily tock
時が流れるように現れ消える噂にも囚われない

I just wanna get lost
僕はただ迷いたいだけ
---
[Chorus: Taemin, Ten, All]
Tryna chase that feeling, replace bad feelings
あの感情を追いかけ、嫌な気持ちは置き換え

With days wrapped up in the moments like this
今この瞬間みたく夢中になれる日々を過ごしていこう

Tryna chase that feeling, erase those ceilings
あの感情を追いかけ、限界なんてとっぱらい

Inside I'm reeling for moments like this
今みたいな瞬間をたぐりよせていくんだ

With you, ooh, with you, ooh
With you, ooh, with you, ooh
君と一緒にね
---
Pre-Chorus: Baekhyun]
I'm not trying to fit in with everybody
ぼくは誰にでも合わせようとするわけじゃない

Not trying to tick with the daily tock
時が流れるように現れ消える噂にも囚われない

I just wanna get lost
僕はただ迷いたいだけ
---
[Chorus: Taemin, Ten, All]
Tryna chase that feeling, replace bad feelings
あの感情を追いかけ、嫌な気持ちは置き換え

With days wrapped up in the moments like this
今この瞬間みたく夢中になれる日々を過ごしていこう

Tryna chase that feeling, erase those ceilings
あの感情を追いかけ、限界なんてとっぱらい

Inside I'm reeling for moments like this
今みたいな瞬間をたぐりよせていくんだ

With you, ooh, with you, ooh
With you, ooh, with you, ooh
君と一緒にね

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?