見出し画像

Illusions

歩くたび
爽やかな風は
心を通り抜けてく
私はあなたの前に立つ
堂々と

Illusions私の前で愛を叫んでる

頂上を目指すと
そこには
とんでもない世界はあるもの
山の頂上を目指せと
(all of junk)
そこには
とんでもない世界はあるもの
山の頂上を目指せ
Higher
山の頂上を目指せ
Higher

足を洗うか
或いは
ここを出て行くか
Hey
そこを退いて
(hell’s back away)

私は最高を身につけたの
使わない愛に愛などない
そこを退いて

選りすぐりの本物を身につけた

You were ready,right?
いよいよその時

私はあなたの前に立つ
堂々とね

全てには理由があって起こるもの
Witな愛を
Yes
Witな愛を
飛び抜ける愛をね
Yes

Illusions私の前で愛を叫んでる

全てには理由があって起こるもの
足を洗うか
或いは
ここを出て行くか
いよいよその時

選りすぐりの本物を身につけるの
自分で確かめてみるに限るの

確実な愛をこの身に纏うことは
私が愛だと知る

私が愛なの
私が愛なの

忘れないで
愛は全てを手にする
私はご機嫌なの

私が愛なの
私が愛なの

忘れないで
愛は全てを手にする
愛はそれこそ頑な愛に宿るの
選りすぐりの本物を身につけて
Keep going
私が愛なの
Keep going
私が愛なの
忘れないで

私はあなたの前に立つ
堂々とね

歩くたび
清い風は
心を通り抜けてく

私の後に続くのよ

✴︎

Illusionsをかわして
爽やかな風は
心を通り抜けてく
私はご機嫌なの
そうやって

本物の愛が愛に辿り着ける
猛烈な炎にまかれて
死にたくないと心が叫んだら
私の愛を呼び覚まして

本物の愛に到達するなら
そこにとてつもない世界を見つける
山の頂上を目指せと

そこに
とてつもない世界を見つけるには
山の頂上を目指せと
Higher
山の頂上を目指せと
Higher

私を愛するか
或いは
ここを出て行くか
Hey
愛は全てを包む
私は最高を身につけてるの

使わない愛に愛はないわ
愛は全てを包む

選りすぐりの本物を身につけるの
You were ready,right?
いよいよその時

私はあなたの前に立つ
堂々とね

全てには理由があって起こるもの
Witな愛を
Yes
Witな愛を
飛び抜ける愛をね
Yes

Illusions私の前で愛を叫んでる

全てには理由があって起こるもの
私を愛するか?ここを出て行くか
いよいよその時

選りすぐりの本物を身につけるの
自分で確かめてみるに限るわ

確実な愛をこの身に纏うことなの
私が愛だと知って

私が愛なの
私が愛なの

忘れないで
愛は全てを手にする
テクニックはいらない

私が愛なの
私が愛なの

忘れないで
愛は全てを手にする
愛はそれこそ頑な愛に宿るの
選りすぐりの本物を身につけて
Keep going
私が愛なの
Keep going
私が愛なの
忘れないで
(hell’s back away)

私はあなたの前に立つ
堂々とね

Illusionsをかわして
爽やかな風は
心を通り抜けてく
私はご機嫌なの
私の後に続くのよ

✴︎《Translate》

With every step, a fresh breeze passes through my heart.
I stand before you
have dignity.

Illusions scream love in front of me

If you aim for the top,
that's incredible world
Aim for the top of the mountain.
(all of junk)
There is an incredible world
Aim for the top of the mountain. Higher.
Aim for the top of the mountain. Higher.

to start your filthy life over?
Decide
you leave here

Hey

Get out of here
(hell's back away)

I've got the best

Love does not reside in unused knowledge.

Step away

You have acquired the finest quality.

You were ready, right?
It's finally the time.

I stand before you
have dignity.

Everything happens for a reason. Witty love.
Yes.
Witty love.
A love that stands out.
Yes.

Illusions scream love in front of me

Everything happens for a reason.
to start your filthy life over?
Decide
you leave here
It's finally the time

Wear the finest quality authentic
The only way to find out is to see for yourself.

you could love me?
Or
you just leave
It's finally time.

To clothe myself with sure love
I know I'm love

i am love
i am love

Remember
love has it all
I'm in a good mood

i am love
i am love
Remember

Love has it all
love is what it is
it resides in stubborn love
Wear the finest quality authentic

keep going
I am love
keep going
I am love
Just remember

I stand before you
have dignity

With every step, a fresh breeze passes through my heart
come after me

✴︎

Avoiding Illusions
a fresh breeze passes through my heart

I'm in a good mood
that's how it goes

True love can reach love
Sown in a furious flame
When your heart screams that don't want to die
awaken my love

If you want to find real love
find an incredible world there
Let's aim for the top of the mountain

To find an incredible world out there
Aim for the top of the mountain
Higher
Aim for the top of the mountain
Higher

you could love me?
or
you just leave here
Hey,
love encompasses everything

I've got the best

Love without it isn't love
Love embraces everything
Wear the finest quality authentic

You were ready,right?
It's finally the time

I stand before you
have dignity.

Everything happens for a reason. Witty love. Yes. Witty love.
A love that stands out.
Yes.

Illusions scream love in front of me

Everything happens for a reason.
you could love me?
Or
you just leave
It's finally time.

Wear the finest quality authentic
The only way to find out is to see for yourself.

To clothe myself with sure love
I know I'm love

i am love
i am love

Remember
love has it all
technique needed anymore

i am love
i am love
Remember

Love has it all
love is what it is
it resides in stubborn love
Wear the finest quality authentic

keep going
I am love
keep going
I am love
Just remember
(hell’s back away)

I stand before you
have dignity

Avoiding Illusions
a fresh breeze passes through my heart
I'm in a good mood
come after me

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?