Anson Seabra - Trying my best

I know you think I got it all figured out 'cause
君は僕が全部解決出来ると思ってるんだろうね

I walk around like my head’s in the clouds but
空想にふけりながら歩き回っているから

I’m just a boy with his heart pourin' out of his head
だけど僕は感情が溢れ過ぎてるただの子どもだよ


I wish that you could see the pain that I’ve seen and
僕がこれまで見てきた痛みを君に見せられたらいいのに

All of the time I spent being not me
いつも僕は自分じゃないみたいで

I hope you know that it’s not always happy In my head
幸せに過ごしてる訳じゃないって分かってほしい


'Cause I don't know
だって僕はわからないんだ

The perfect road to go down
完璧な道を下っていく方法を

But I know
それでも知ってる事があるよ


I'm trying my best
僕は必死に頑張ってる

I'm trying my best to be okay
大丈夫でいられるように努力してる

I'm trying my best but every day
毎日必死に頑張ってるけど

It's so hard
すごく辛くて


And I'm holding my breath
僕は息を止める

I'm holding my breath til I can say
口に出して言えるまで息を止めるんだ

All of the words I want to say
僕が言いたい全ての言葉を

From my heart
心からの言葉を言えるまで






If you really want to I could let you inside
君が望むなら僕の中にいれてあげるよ

It’s been so long and I’ve got nothing left to hide
随分久しぶりで隠す事なんかもう何もない

Would you believe if I told you that I’ve got flaws
僕には欠点があるなんて言ったら君は信じてくれるかな




Now it’s time to let the curtains unfold and
カーテンを開けるのはきっと今なんだ

Tell the stories that I didn’t want told
言いたくなかった話をするよ

Let it out so I unburden my soul
そうしたらこの重荷を下せるようになるかな

Won't stop
きっと止められないよ



'Cause I don't know
だって僕は分からないんだ

The perfect road to go down
完璧な道を下っていく方法を

But I know
それでも知ってることがある


I'm trying my best
僕は必死に頑張ってる

I'm trying my best to be okay
大丈夫でいられるように努力してる

I'm trying my best but every day
毎日必死で頑張ってるけど

It's so hard
すごく辛くて



And I'm holding my breath
だから僕は息を止める

I'm holding my breath til I can say
口に出して言えるまで息を止める

All of the words I want to say
僕が言いたい全ての言葉を

From my heart
心からの言葉を言えるまで