見出し画像

【Luckiest Man】 - Usher (歌詞和訳)

[Verse 1]
I had to sit back and take it all in
まずは座って受け入れることにした

Protect the shit everybody don't get to see
みんなには見えない色々なことを見せないようにするんだ

Talking crazy to me and I'm all ears
意味分からないことを言われても何でも聞くよ

You can have anybody, but you here with me
誰でも捕まえることが出来るのに君は俺の側にいる

I want you to know that I recognise the signal shit you do
分かっていてほしい。君がやろうとしていることは分かってる

But you far me, for that, I fuck with you
遠い存在だけど、その感じが良いんだ

I seen a million girls, but ain't seen none like you
何人もの女の子を見てきたけど君みたいな子は初めてだ

I got options, baby, but you still the one I choose
俺にも選択肢はある。それでも君を選ぶよ

[Pre-Chorus]
I made up my mind, I'm gon' get it right
もう決めた、何としてでも

This time
今回は絶対に

Loving your design, peeping all the signs
君が見せてくるその仕草が好きなんだ

You my type 
君は俺のタイプ

[Chorus]
I must be the luckiest man in the world
俺は世界で一番ラッキーな男なはず

How'd I get so fortunate to make you my girl?
どうして君を自分のものに出来るほど幸運になれたんだ?

Moments with you, I can't miss it
君との時間がとても大切なんだ

Can't afford to risk it
絶対に無駄にしてはいけない

Answered all my wishes, I
俺の願いを全て叶えてくれた

I must be thе luckiest man in the world (Oh)
俺は世界で一番ラッキーな男

How'd I get so fortunatе to make you my girl?
どうして君を自分のものに出来るほど幸運になれたんだ?

Moments with you, I can't miss it
君との時間がとても大切なんだ

Can't afford to risk it
絶対に無駄にしてはいけない

Answered all my wishes, I, I
俺の願いを全て叶えてくれた

[Verse 2]
Like a lucky number seven, like a four-leaf clover, baby
ラッキーセブン、クローバーの4番

Like a wishbone, got a big bone, I'ma bury it in ya
君を楽しませてあげる(隠語言い換え)

I hate to check by with you, but I gotta play my cards right
面倒臭いことは嫌いだけど、ここでカードを間違えることは出来ないんだ

'Cause I know there's another that's willing to do
だって他にも君を狙っている奴がいることは知ってる

Things of changes, try and rearrange us
変化をつけて、色々なことを試したい

But I ain't trading places
でもこの姿勢は変えないよ

For you, I'm catching cases
君にとても惹かれてるんだ

Way too far from basic, and you ain't worried 'bout that fame shit
君は名声なんて気にしないくらい他の子とは程遠い

You got options, but I'm still the one you choose, ooh
君には選択肢があるのに俺を選ぶんだ

[Pre-Chorus]
I made up my mind, I'm gon' get it right
もう決めた、何としてでも

This time
今回は絶対に

Loving your design, peeping all the signs
君が見せてくるその仕草が好きなんだ

You my type
君は俺のタイプ

[Chorus]
I must be the luckiest man in the world
俺は世界で一番ラッキーな男なはず

How'd I get so fortunate to make you my girl?
どうして君を自分のものに出来るほど幸運になれたんだ?

Moments with you, I can't miss it
君との時間がとても大切なんだ

Can't afford to risk it
絶対に無駄にしてはいけない

Answered all my wishes, I
俺の願いを全て叶えてくれた

I must be the luckiest man in the world (Oh)
俺は世界で一番ラッキーな男

How'd I get so fortunate to make you my girl?
どうして君を自分のものに出来るほど幸運になれたんだ?

Moments with you, I can't miss it
君との時間がとても大切なんだ

Can't afford to risk it
絶対に無駄にしてはいけない

Answered all my wishes, I
俺の願いを全て叶えてくれた

[Bridge]
I sent a thousand prayers for you
君に沢山の願いを送ったよ

I still got room in my heart I'm saving
まだ気持ちに少し余裕があるんだ

When you catch me staring at you
俺が君を見つめているところを見たら

Baby, you already know what I'm thinking
ベイビー、何を考えているかは分かるよね

[Verse 3]
I must be the luckiest pessimist, but you make me optimistic
悲観主義な俺を君が楽観的にさせてくれる

We can have a bunch of kids, cars to grip in and a brand new pot to piss in
たくさんの子供と高級車、君となら何でも最高

I don't wanna take the car, wanna make the call just to ask you how your day been
高級車になんて乗らなくても、ただ君の1日を知るために電話できるだけでいい

You a blessing and that's amazing (Yeah)
君という存在が素敵なんだ

So I'm saying (Ooh)
だから俺は歌う

[Chorus]
I must be the luckiest man in the world
俺は世界で一番ラッキーな男なはず

How'd I get so fortunate to make you my girl?
どうして君を自分のものに出来るほど幸運になれたんだ?

Moments with you, I can't miss it
君との時間がとても大切なんだ

Can't afford to risk it
絶対に無駄にしてはいけない

Answered all my wishes, I
俺の願いを全て叶えてくれた

I must be the luckiest man in the world (Oh)
俺は世界で一番ラッキーな男

How'd I get so fortunate to make you my girl?
どうして君を自分のものに出来るほど幸運になれたんだ?

Moments with you, I can't miss it
君との時間がとても大切なんだ

Can't afford to risk it
絶対に無駄にしてはいけない

Answered all my wishes, I
俺の願いを全て叶えてくれた

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?