見出し画像

DI4D 世界的フェイシャルパフォーマンスキャプチャーサービス制作会社 DI4D Worldwide Facial Performance Capture Services Production Company

世界有数の4Dフェイシャルパフォーマンスキャプチャーサービス提供会社
20年以上にわたり、3Dおよび4Dフェイシャルキャプチャーのためのステレオ写真測定の開発と使用のパイオニアとして、業界をリードしています。
バーチャルクローン、ディメンショナルイメージング、DI4Dと変遷してきましたが、「アニメーションに生命を吹き込む」というコンセプトであります。

EAの『FIFA』からアカデミー賞受賞作『ブレードランナー:2049』、最近では世界最大のゲームフランチャイズ『Call of Duty: Modern Warfare II』まで、長年にわたって素晴らしいプロジェクトに採用されています!

英国 グラスゴー Colin Urquhart,Founder and CEO

The World's Leading 4D Facial Performance Capture Service Provider
For over 20 years, we have pioneered the development and use of stereo photogrammetry for 3D and 4D facial capture.
We have transitioned from virtual cloning, to dimensional imaging, to DI4D, but our concept is to "bring animation to life".
It has been used in some of the greatest projects over the years, from EA's "FIFA" to the Academy Award-winning "Blade Runner: 2049" and most recently, the world's largest video game franchise, "Call of Duty: Modern Warfare II"!
Glasgow, UK Colin Urquhart,Founder and CEO

社長インタビュー

私はDA4Dの創業者CEOのコリンと申します。 フェイシャルパフォーマンスのキャプチャは、スーパーハイエンドを実現しました。これまでで最も大きなプロジェクトの1つである「Modern Warfare 2」では、4時間以上のの高忠実度モーションを作成しました。DA4Dが得意とするのは、ダブルキャラクターを追加で取得することです。My name is Colin and I am the founding CEO of DA4D. Capturing facial performance has reached super high end. One of our biggest projects to date was "Modern Warfare 2" where we created over 4 hours of high fidelity motion, and one of DA4D's specialties is the acquisition of additional double characters.

英国と米国に拠点を置き、エンターテインメントや研究分野のパートナーと共に、高解像度3D顔画像キャプチャ、4D顔パフォーマンスキャプチャシステム、画期的なデジタルダブル作成ソフトウェアとサービスの開発・提供をグローバルに行っています。

以下、Youtubeで公開されている作品集

Based in the UK and USA, the company develops and provides high-resolution 3D facial image capture, 4D facial performance capture systems, and groundbreaking digital double creation software and services globally with partners in the entertainment and research fields.
Below is a collection of their work available on Youtube




この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?