見出し画像

[歌詞和訳] You & Me (Coachella vers.) / JENNIE (BLACKPINK) ジェニ


[Verse 1]
You know I gotcha
私の掌の上ってわかってるんだね

You know that I got you like that
私がああやってあなたをつかまえたことも

Ain't nobody gonna have your back like the way I do
私みたいにあなたを支える人なんて他にいないってことも

You love it, just say you do
そこにハマってるんでしょ、正直にそうだって言いなよ

You know you got me
もうわかってるでしょ

Everything you do, everything you did
あなたがすること、したこと全部、

Everything I wish I was with makes me feel alright
私がついてたらって思うこと全部が気分を落ち着かせるの

I'm just saying, so
こうやって伝えてるの、わかる?

[Pre-Chorus]
I really like it
すごく好き

Nothin' in the world can make me feel the way you do, the things you do
この世界にある何も、あなたがすることみたいには私を感動させない

I really like it
本当に好きなの

Nothin' in the world can make me feel the way you do, the things you do
あなたがすることほど私を感じさせるものは他にないの

[Chorus]
I love you and me
あなたと私が好き

Dancing in the moonlight
月明かりのなかで踊って

Nobody can see
誰にも見えない

It's just you and me tonight
今夜、あなたと私のふたりきり

I love you and me
あなたと私が好き

Dancing in the moonlight
月明かりのなかで踊って

Nobody can see
誰も知らない

It's just you and me tonight
今夜、ふたりきりなの

[Post-Chorus]
Look at you, now, look at me
あなたを見る いま 私を見て

How you ever, ever gonna find someone like this?
私みたいな誰か、他に見つけられそう?

Look at you, now, look at mе
見つめるから 私を見て

How you ever, evеr gonna find someone like this?
私みたいな人、どこに行っても見つけられないでしょ?

[Verse 2]
You're the reason my heart skips, drops
心が弾んだり沈んだりするのはあなたのせい

Just a little touch, my world stops
少し触れただけで世界が止まってしまう

Finally, I know that you're mine
ようやく私のものになったんだね

I don't wanna fall
ハマりたくないのに

Don't wanna play this game of love, oh-eh-oh
こんな駆け引きはしたくないのに

There's nowhere to hide
でも隠れる場所なんてもうどこにもない

[Pre-Chorus]
I really like it
すごく好き

Nothin' in the world can make me feel the way you do, the things you do
この世界にある何も、あなたがすることみたいには私を感動させない

I really like it
本当に好きなの

Nothin' in the world can make me feel the way you do, the things you do
あなたがすることほど私を感じさせるものは他にないの

[Chorus]
I love you and me
あなたと私が好き

Dancing in the moonlight
月明かりのなかで踊って

Nobody can see
誰にも見えない

It's just you and me tonight
今夜、あなたと私のふたりきり

I love you and me
あなたと私が好き

Dancing in the moonlight
月明かりのなかで踊って

Nobody can see
誰も知らない

It's just you and me tonight
今夜、ふたりきりなの

[Post-Chorus]
Look at you, now, look at me
あなたを見る いま 私を見て

How you ever, ever gonna find someone like this?
私みたいな誰か、他に見つけられそう?

Look at you, now, look at mе
見つめるから 私を見て

How you ever, evеr gonna find someone like this?
私みたいな人、どこに行っても見つけられないでしょ?

(Ever, ever gonna find someone like this)
(こんな人見つけられそう?)

(Someone like this)
(私みたいな人)

[Verse 3]
Under the moonlight, all in the mood, like
月明かりの下、気分は最高潮

You should put a ring on it, "I do, I do" vibes
指輪をつけてよ 「誓います」って感じで

Don't get the blue light, we gettin' nasty
スマホなんて放っておいて、私たち下品になろう

I found my new ride, here in the backseat
新しい乗り物を見つけたの 後部座席はここだよ

Love so good, I bet he be cashing out
すごくいい愛 彼が清算するって確信してるくらいにね

I got him feeling that rush like he passin' out
彼は気絶しそうなほどのラッシュを感じてる

Couldn't handle these curves, so he crashin' now
この"カーブ"に耐えられなくて、いま"衝突"しているの

Beep, beep, with the way I can back it out
ピー、ピー 私がこのままバックすると音が鳴っちゃう

[Outro]
I love you and me (Moonlight)
あなたと私が好き (月明かりのなか)

(Moonlight)
(月明かりのなか)

I love you and—
あなたが好き

I love you and me
あなたと私が好き


----------------------------------------------------------
-CREDITS-
Written By Bekuh BOOM, 24, Vince & Teddy Park
Arranger : 24, Vince & IDO (KOR)
Composer : Teddy Park, 24 & Vince
Lyricist : Teddy Park & Bekuh BOOM
Release Date : October 6, 2023

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?