見出し画像

優待狙いが私のスタイル。 #たっとさんの投資日記 😄🍟🍣

おはようございます。

昨日はクラウドゲーミングをプレーしました。Xboxです。😸

PCとコントローラーがあればプレーできますからおススメです。Microsoftは凄いですね。🎮

私もこの企業の株式を持っていた時期がありました。もう売ってしまいましたけどね。💰

私は最近は、日本株中心のポートフォリオを組んでいます。株主優待目当てです。👛

やっぱり、普段の買い物の節約につながるような優待があるとお得ですね。最近は日本株にもキャピタルゲインがありますが、私は優待さえ貰えればそれで良いです。🍱

今日もHealthyな一日をお過ごしください。😄👍🍟


Good morning.

Yesterday, I played Xbox Cloud Gaming. 😸

I recommend it because all you need is a PC and a controller to play. 🎮

There was a time when I had shares of this company. I've already sold it though. 💰

These days, I have a portfolio of mainly Japanese stocks. It's for shareholder benefits. 👛

After all, it's a good deal if there are special benefits that help me save money on my everyday purchases. There have been capital gains in Japanese stocks recently, but I'm fine with it as long as I get the special benefits. 🍱

ここから先は

29字

たっとさんとスポーツやその他の趣味を、一緒に楽しむ同好会です。限定公開の記事も書いていきます。😄b…

TWA韓国語パック

¥100 / 月
初月無料

スタンダードプラン

¥300 / 月
初月無料

コンテンツの更なる改善に向けて、使わせていただきます。サポートは少額でもありがたいです。よろしくお願いいたします。m(_ _)m