見出し画像

【歌詞和訳】10,000Hours-Dan+Shay&Justin Bieber

[Verse 1: Dan + Shay]
Do you love the rain, does it make you dance
君は雨が好き?こんな時は踊り出したくなる?
When you're drunk with your friends at a party?
友達とパーティーで酔っ払った時は?
What's your favorite song, does it make you smile?
お気に入りの曲は何?その曲を聴いたら笑顔になれる?
Do you think of me?
僕のことを考えたりする?

[Pre-Chorus: Dan + Shay]
When you close your eyes,
君が目を閉じると
tell me, what are you dreamin'?
教えて、どんな夢を見るのか
Everything, I wanna know it all
僕は君のすべてを知りたいんだ

[Chorus: Dan + Shay]
I'd spend ten thousand hours and ten thousand more
10,000時間だって、20,000時間だって僕は使うよ
Oh, if that's what it takes to learn that sweet heart of yours
それが君の愛おしい心を知るためならね
And I might never get there, but I'm gonna try
きっとたどり着かないけど、やってみるよ
If it's ten thousand hours or the rest of my life
たとえ10,000時間でも、僕の残りの人生すべてでも
I'm gonna love you (Ooh, ooh-ooh, ooh, ooh)
これからも君を愛し続けるよ

[Verse 2: Justin Bieber]
Do you miss the road that you grew up on?
君が育ったあの街を恋しく思ったりする?
Did you get your middle name from your grandma?
ミドルネームはおばあちゃんからもらったの?
When you think about your forever now, do you think of me?
君がこれからの未来を考える時、僕のことを考えたりする?

[Pre-Chorus: Justin Bieber]
When you close your eyes, 
君が目を閉じると
tell me, what are you dreamin'?
教えて、どんな夢を見るのか
Everything, I wanna know it all
僕は君のすべてを知りたいんだ

[Chorus: Justin Bieber]
I'd spend ten thousand hours and ten thousand more
10,000時間だって、20,000時間だって僕は使うよ
Oh, if that's what it takes to learn that sweet heart of yours
それが君の愛おしい心を知るためならね
And I might never get there, but I'm gonna try
きっとたどり着かないけど、やってみるよ
If it's ten thousand hours or the rest of my life
たとえ10,000時間でも、僕の残りの人生すべてでも
I'm gonna love you (Ooh, ooh-ooh, ooh, ooh)
これからも君を愛し続けるよ
I'm gonna love you (Ooh, ooh-ooh, ooh, ooh)
これからも君を愛し続けるよ

[Bridge: Justin Bieber]
Ooh, want the good and the bad and everything in between
良いことも悪いことも、その間にあるもの全て欲しいんだ
Ooh, gotta cure my curiosity 
好奇心旺盛な性格を直さないと
Ooh, yeah

[Chorus: Dan + Shay & Justin Bieber]
I'd spend ten thousand hours and ten thousand more
10,000時間だって、20,000時間だって僕は使うよ
Oh, if that's what it takes to learn that sweet heart of yours (Sweet heart of yours)
それが君の愛おしい心を知るためならね
And I might never get there, but I'm gonna try (Yeah)
きっとたどり着かないけど、やってみるよ
If it's ten thousand hours or the rest of my life
たとえ10,000時間でも、僕の残りの人生すべてでも
I'm gonna love you (Ooh, ooh-ooh, ooh, ooh)
これからも君を愛し続けるよ
I'm gonna love you (Ooh, ooh-ooh, ooh, ooh)
これからも君を愛し続けるよ
Yeah
And I...
Do you love the rain, does it make you dance?
君は雨が好き?こんな時は踊り出したくなる?
I'm gonna love you (I'm gonna love you)
これからも君を愛し続けるよ
I'm gonna love you
これからも君を愛し続けるよ


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?