見出し画像

【歌詞和訳】You're All I Need To Get By (コーダあいのうた)

1968年にMarvin GayeとTammi Terrellが歌った「You're All I Need To Get By 」の和訳です。
コーダあいのうたでルビーとマイルズがデュエットで歌う曲です♡


You're all I need to get by
君は僕のすべてなんだ

Like sweet morning dew, I took one look at you
朝露のように、君を一目見ただけで、
And it was plain to see
すぐにわかったんだ
You were my destiny
君が運命の人だと
With my arms open wide
両手を広げて、
I threw away my pride
プライドなんて捨てたの
I'll sacrifice for you
私は何だってする
Dedicate my life to you
私の人生をあなたに捧げるためなら

I will go where you lead
私はあなたの元に駆けつける
Always there in time of need
いつでも、あなたが私を必要な時に
And when I lose my will
私がやる気をなくしたら
You'll be there to push me up the hill
あなたは私を丘へと押してくれる

There's no, no looking back for us
私たちが振り返ることなんてない
We got love sure 'nough, that's enough
私たちは愛を確かなものにした、それだけで十分だから
You're all,
君はすべて
You're all I need to get by
君は僕のすべてなんだ

Like an eagle protects his nest, for you, I'll do my best
鷲が巣を守るように、僕は君のために頑張るんだ
Stand by you like a tree, dare anybody to try and move me
樹木のように君のそばにいる、僕を動かしてみなよ
Darling in you I found Strength where I was torn down
傷ついた時、あなたの強さを知ったんだ
Don't know what's in store, but together we can open any door
この先何があるかわからないけど、二人一緒ならどんなドアも開けれるの

Just to do what's good for you and inspire you a little higher
あなたに尽くして、あなたの背中を押し続ける
I know you can make a man out of a soul that didn't have a goal
私は知ってる、目標がなかった私に自信を持たせてくれることを
Cause we, we got the right foundation and with love  and determination
だって私達は、正しい土台があって愛と決心を持っているのよ
You're all, you're all I want to strive for and do a little more
君がすべてなんだ、君のために少しずつ努力したいんだ
All, all the joys under the sun wrapped up into one
太陽の下で喜びに包まれてひとつになる
You're all I need, You're all I need,
僕には君が必要なんだ
You're all I need to get by
君は僕のすべてなんだ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?