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ディープ・ステートが健康被害、経済・環境破壊、気候変動の元凶 その27

民主党政権下のカリフォルニア州では、非常識なトラック規制によりトラックが通行できないため、貨物船の滞留を減らすために港を24時間365日開けておくという取り組みはうまくいきません
水曜日, 10月 20, 2021 by: JD Heyes 

(Natural News) 米国は、大西洋岸と太平洋岸の沖合に停泊している数百隻のコンテナ船が、荷揚げのための入港を何日も待っているという、国の歴史上最悪の輸送危機に見舞われています。

バイデン政権は、特にカリフォルニア州の港の復旧に力を入れている。というのも、全米の輸入品の大部分がカリフォルニア州の施設に入ってくるからだ。そのため、ジョー・バイデン大統領は先週、ロサンゼルス港の24時間365日の勤務体制への移行など、いくつかの対策を発表しました。

しかし、これらの対策はどれもうまくいかず、それは民主党政権が長年にわたって課してきた左翼的な環境規制の狂気のおかげである。

「左派の常識では、COVIDのせいでカリフォルニア沖にコンテナが沈んでいて、それを処理する港湾労働者やトラック運転手がいないということになっている。その意味するところは、人々がわがままをやめてワクチンを摂取すれば、すべての問題は魔法のように消えてしまうということです」。 アンドレア・ウィドバーグ氏はAmerican Thinker誌にこう書いている。

実際には、この問題は民主党が超多数を占める州で可決した2つの法律に直接関係している。気候変動対策と労働組合である。

さらにウィドバーグは、COVID関連の給付金が労働意欲を減退させていることや、船員の貨物産業に特有の問題などを加えると、パッと見て「空のクリスマス・ストッキング」になってしまうと指摘する。"空のクリスマス・ストッキング"

また、「気候変動」の問題といえば、The Conservative Treehouseにも記事があります。

カリフォルニア州のロサンゼルス港(POLA)とロングビーチ港(POLB)におけるトラック輸送の問題は、すべてのセミトラクターがカリフォルニア州の新しい排出基準に適合していなければならないことです。 そのため、これらの港でコンテナの集荷や配達を行う場合、3年以上前のトラックは使用できないことになります。 この問題で、港でコンテナを出し入れするトラックの約半分が使えなくなってしまいました。24時間体制で港を運営しても、問題は解決しません。なぜなら、限られた数のトラックが集荷に来るのを待っている間、眠っているコンテナが増えるだけだからです。 これが問題の本質なのです。[強調]

EPAは、カリフォルニア州大気資源委員会と和解し、2020年10月に同州の新しい大気質基準に適合していないリグを停止することにしました。

本日、米国環境保護庁(EPA)は、カリフォルニア州大気資源委員会が連邦政府に強制力を持つトラック・バス規制、ドレイジ・トラック規制、輸送用冷凍装置規制に違反したとして、417,000ドルの罰則を課した州間トラック会社3社との和解を発表した。

「この2020年の決定と和解により、事実上、全米のトラック運転手の半数がロサンゼルス港やロングビーチ港から何かを受け取ることができなくなったのです」と同メディアは続けます。

さらに悪いことに、バイデン政権の閣僚には、サプライチェーンのボトルネックを解決する方法をよく知っている人がいないのです。海運業界のトップサイト「gCaptain」のコラムで、ジョン・コンラッド船長は、バイデン政権の多くの機関はその分野の専門家が率いているが、海運を担当する人はいないと書いています。

「FAAはパイロットが、NASAは宇宙飛行士が、米国海兵隊は海兵隊員が率いているが、4回連続で、しかも今世紀最悪の海運危機の最中に、米国運輸省は船長ではなく、商業海運の経験もない人物を米国海事局(MARAD)に任命した」とコンラッドは書いている。

「フィリップス氏は、海軍のリーダーとして数々の功績を残しており、gCaptainがインタビューした誰からも高く評価されています。彼女は海軍の気候変動タスクフォースの責任者であり、気候安全保障問題のコンサルタントとしても高い人気を誇っています。MBAを取得しています。地方自治体のSea Level Rise Preparedness and Resilience(海面上昇への備えと回復力)プロジェクトの議長を務めました。海軍の軍艦の船長を務めたこともあります」とKonradは続けます。

とコンラッドは続けました。「この人事は、一つのちょっとした大きな問題を除いては、書類上は素晴らしいものです。これは軍艦ではありません。これは軍艦ではなく商船の任命であり、彼女は商船に乗った経験が全くない。海軍の輸送船を率いた経験もありません」と付け加えました。

バイデン政権下で悪化した海運・サプライチェーンの危機は、すぐには改善されない。それが事実なのです。

ソースは以下の通りです。

gCaptain.com

AmericanThinker.com

TheConservativeTreehouse.com

NaturalNews.com
*** 無料版のDeepL翻訳(www.DeepL.com/Translator)で翻訳しました。 ***

原文:
Efforts to keep ports open 24-7 to reduce cargo ship backlog aren’t going to work because insane trucking regulations in Dem-controlled California are keeping trucks off the road
Wednesday, October 20, 2021 by: JD Heyes 

(Natural News) The U.S. is suffering through one of the worst transportation crises in the country’s history, with hundreds of container ships anchored off the Atlantic and Pacific coasts waiting days on end to get into port to be offloaded.

The Biden regime is particularly concerned with getting ports in California back on track because the bulk of the nation’s imports come into facilities in the Golden State. As such, the claimed president, Joe Biden, announced last week a few measures that he thinks will help, like Port of Los Angeles moving to a 24/7 work schedule.

Only, none of these measures are going to work and it’s thanks to the left-wing environmental and regulatory insanity imposed over years by the Democrats who run the place.

“The conventional wisdom from the left is that COVID is the reason that shipping containers are in the waters off California with no stevedores or truckers available to take care of them. The implication is that if people would stop being selfish and take the vaccines, the whole problem would magically vanish.  That’s nonsense,” Andrea Widburg writes at the American Thinker.

In fact, the problem is directly related to a pair of laws the Democrat supermajority in the state passed, both having to do with favored issues and constituencies: Climate change hacks and the unions.

Widburg notes further that when you add in additional components — COVID-related benefits payments that discourage work as well as other issues that are simply unique to the seafaring cargo industry, and poof: “Empty Christmas stockings.”

And speaking of the ‘climate change’ issue, The Conservative Treehouse has more:

The trucking issue with California LA ports, ie the Port of Los Angeles (POLA) and the Port of Long Beach (POLB), is that all semi tractors have to be current with new California emissions standards.  As a consequence, that [means] trucks cannot be older than 3 years if they are to pick up or deliver containers at those ports.  This issue wipes out approximately half of the fleet trucks used to move containers in/out of the port. Operating the port 24/7 will not cure the issue, because all it does is pile up more containers that sit idle as they await a limited number of trucks to pick them up.  THIS is the central issue. [Their emphasis]

The EPA reached a settlement with the California Air Resource Board to shut down rigs that were not compliant with the state’s new air quality standards in October 2020:

Today, the U.S. Environmental Protection Agency (EPA) announced settlements with three interstate trucking companies imposing $417,000 in penalties for violating the California Air Resources Board’s federally enforceable Truck and Bus Regulation, Drayage Truck Regulation and Transport Refrigeration Unit Regulation.

“In effect, what this 2020 determination and settlement created was an inability of half the nation’s truckers from picking up anything from the Port of LA or Port of Long Beach,” the outlet continued.

And it gets worse: The Biden regime doesn’t have anyone in the ‘president’s’ Cabinet who knows much of anything about how to solve the supply chain bottleneck. In a column for top shipping industry website gCaptain, Captain John Konrad wrote that many of Biden’s agencies are led by experts in their field, but not the person in charge of maritime shipping.

“The FAA is headed by a pilot, NASA is headed by an astronaut, the US Marine Corps is headed by a Marine but for the fourth time in a row, and during the worst shipping crisis of the century, the US Department of Transportation has appointed someone to the US Maritime Administration (MARAD) who is not a captain and has no commercial shipping experience,” Konrad wrote.

“Phillips is a highly decorated Navy leader with a long list of accomplishments and is highly respected by everyone gCaptain has interviewed. She was head of the Navy’s Climate Change Task Force and is a highly sought after consultant on climate security issues. She holds an MBA. She was chairman of a local government Sea Level Rise Preparedness and Resilience project. She once captained a Navy warship,” Konrad continued.

“The appointment looks great on paper except for one kinda big problem. This is not a warship position. It’s a commercial shipping appointment and she has zero experience aboard any commercial ships. She does not even have experience leading navy military sealift ship,” he added.

The shipping and supply chain crisis worsened under Biden isn’t going to get better anytime soon. That’s just a fact.

Sources include:

gCaptain.com

AmericanThinker.com

TheConservativeTreehouse.com

NaturalNews.com

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