見出し画像

トランプの9月27日の声明

ハイチやその他の未知の場所から入国した1万7千人の不法移民全員が、彼らが誰であるかについての調査や確認、最低限の理解すらないまま、今、私たちの国に解放されました。中には、チャイナ・ウイルスよりもさらに悪い、非常に伝染性の高い病気にかかっている人もいます。彼らはマスクもせず、義務づけられているわけでもなく、ただ国中を自由に歩き回り、ほんの1年前までは偉大な国だったのに影響を与えています。今、私たちは、歴史的にも恥ずかしいアフガニスタンからの「撤退」と、何百万人もの人々が押し寄せる国境の問題で、かつてないほどの屈辱を受けています。私たちの国は破壊されつつあります。

All 17,000 illegal immigrants who entered our Country from Haiti and other places unknown have now been released into our Country with no vetting, checking, or even minimal understanding of who they are. Some are very sick with extremely contagious diseases, even worse than the China Virus. They are not masked or mandated, but just let free to roam all over our Country and affect what was just a year ago, a great Nation. Now we are a Nation humiliated like never before, both with the historically embarrassing “withdrawal” from Afghanistan, and our Border where millions of people are pouring in. Our Country is being destroyed.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?