見出し画像

トランプの10月7日の声明

フィオナ・ヒルは自分の仕事が苦手だった。私が初めて彼女の名前を聞いたのは、弾劾デマ第1号の時で、彼女は何か悪いことを言おうと必死になっていましたが、あまりありませんでした。完全な詐欺行為だったのだ。彼女は大統領執務室や会議室で私と一緒にいたかもしれませんが、私が知っている人ではありませんでした。それから、彼女は知ったかぶりをしていましたが、実際には何の影響力もありませんでした。
 
彼女は、ワシントンで最も頭が悪く、最も「気が狂っている」と言われるジョン・ボルトンと非常に親しかった。特に、ボルトンが金正恩との交渉の最中に、北朝鮮に対して「リビア・モデル」を求めると発言してからは、二人ともあまり発言せず、発言したことにも耳を傾けてもらえませんでした。ボルトンは「Deface the Nation」や「Meet the Fake Press」でそのような発言をしましたが、それは問題ではなく、どれも同じです。幸いなことに、金正恩は彼がいかに愚かであるかを理解しており、会議や食事会には彼を入れないだろう(私はそれが気に入った)。
 
フィオナ・ヒルはディープ・ステートの堅物で、いいアクセントを持っていた。彼女のような、事実上アクセスがなく、私が知らないような人たちが本を書いている。彼らは「トランプ」の専門家であるかのように書いていますが、私のことはまったく知りません。私の役目は、国を救い、生き延びることでした。残念ながら、アフガニスタンや国境、インフレなどで今起こっていることを見ると、私たちの国は救われていません。大きな問題を抱えているのです


原文:
Fiona Hill was terrible at her job. The first time I remember hearing her name was during Impeachment Hoax # 1, where she worked hard to say anything bad, but there wasn’t much. It was a total con job. She may have been in the Oval and conference rooms with me, but this was not anybody who I recognized. Then she acted like she was a know-it-all, but in reality, she had no influence whatsoever.
 
She was very close to one of the dumbest and most “crazed” people in Washington, John Bolton. Both of them didn’t say much and what they did say wasn’t listened to, especially after Bolton’s statement that he wants the “Libya Model” on North Korea in the midst of my negotiation with Kim Jong Un. He made that statement on “Deface the Nation”, or “Meet the Fake Press”—it doesn’t matter, they’re all the same. Fortunately, Kim Jong Un understood how stupid he was, and wouldn’t allow him at meetings or dinners (I liked that).
 
Fiona Hill was a Deep State stiff with a nice accent. Books are being written by people like her who had virtually no access to me, and who I didn’t even know. They write it as if they’re experts on “Trump,” but they know absolutely nothing about me. My function was to save our Country and Survive. Unfortunately, when you look at what is happening now with Afghanistan, the Border, inflation, etc., our Country is not being saved. It is in big trouble!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?