見出し画像

米国、リン・ウッド弁護士の無敵ぶり その24

以前にも言ったことがありますが、もう一度言わせてください。

我々は戦争状態にある。

敵は何年も前から我々の政府を転覆させようと計画している。敵の計画は詳細かつ戦略的です。敵はパトリオットのインフルエンサーを攻撃することを計画しました。敵は白人の中に黒人を仕込むことを計画した。敵は、真実と真実を伝える人たちを混乱させ、目をそらさせ、難読化させ、攻撃することを計画した。

私は何ヶ月もの間、様々な面で自分に対する攻撃と戦ってきました。私は今ではその古いプロです 彼らを連れてきてください。

しかし、私は今、このゲームに比較的慣れていない多くのパトリオットが攻撃を受けているのを見ています。彼らのために祈ってください。彼らが攻撃されるのは、彼らが神の仕事をしているからです。彼らがすべての攻撃を阻止することで、神への信仰が強まるでしょう。彼らの勝利を目の当たりにすれば、あなたの信仰も強くなるでしょう。

私たちは、中国共産党のディープステート(そう、彼らにもある)、イラン、アメリカの共産主義者、グローバリスト、イギリス、ソロス、ゲイツなどと戦争をしているのでしょうか?一部かもしれないし、全部かもしれないし、もっとかもしれない。

しかし、神の言葉から気を取られてはいけません。私たちは血肉と戦うのではなく、力と主と戦うのだということを常に思い出してください。私たちは力と主権と戦います。善対悪。神と悪魔の戦いです。

神の言葉は、神が私たちの前に出ることを約束しています。神は私たちのために戦いをしてくださいます。神様はカルバリーで悪魔を打ち負かされました。

私たちの仕事は、一日一日、不完全な神の子として、神の意志を実行するために最善を尽くすことに集中することです。私たちは自分の仕事をします。神はすでに神の仕事をしています。

そう、私たちは戦争をしているのです。しかし、全能の神がすでに勝利しているので、私たちは勝利の側にいます。

耐えてください。

リンちゃん🙏❤️🇺🇸

I have said it before, allow me to say it again:

We are at war. 

The enemy has planned its efforts to overthrow our government for many years. The enemy’s plans are detailed and strategic. The enemy planned to attack Patriot influencers. The enemy planned to plant black hats among the white hats. The enemy planned to disrupt, distract from, obfuscate, and attack the TRUTH and truth-givers. 

I have been fighting the attacks against me for many months on many fronts. I am an old pro at it now! Bring them on. 

But I am watching many Patriots now being attacked who are relatively new to the game. Pray for them. They are only attacked because they are doing God’s work. As they thwart every attack, their faith in God will grow stronger. So will yours as you see their victories. 

Are we at war with the CCP Deep State (yes, they have one too), Iran, Communists in the U.S., Globalists, U.K., Soros, Gates, etc.? Maybe some, maybe all, maybe more. 

But do not be distracted from the Word of God. Remember at all times that  we do not battle flesh and blood. We battle powers and principalities. Good v. evil. God v. devil. 

The Word of God promises us that God goes before us. That God fights our battles for us. That God defeated the devil at Calvary. 

Our task is to focus one day at a time on doing the best we can as imperfect children of God to do His will. We do our jobs. God has already done His. 

Yes, we are at war. But we are on the victory side because Almighty God has already won. 

Stand. 

Lin 🙏❤️🇺🇸

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?