見出し画像

米国、リン・ウッド弁護士の無敵ぶり その11

うわぁーっ!

今日は(今のところ)なんという日でしょう

まるで敵が、2020年の選挙を全州で完全に法医学的に監査するという追求から、あなたの気をそらそうとしているかのようですね。

敵のゲームプランを知り、心に留めておくことは常に良いことです。そうすれば、少なくとも敵の一歩か二歩先を行くことができます。

2020年の12月下旬以降、私に対して一貫して行われてきた数々の攻撃について、皆さんと共有してきました。敵は、私の弁護士資格、つまり仕事を奪うと脅してきました。敵は、私の名声を奪うと脅してきました。さらには、私の命を脅かして恐怖心を植え付けようとしてきました。

私はどのように対応したでしょうか。私の記録を見てみましょう。私は真実を語り、闇に光を当て続けてきました。

敵は真実を嫌います。
敵は光を憎みます。
敵はGODを憎んでいる。

このテーマに留まろう。私についてきてください。

私の仕事にとって最悪のシナリオは、敵がうまく私の弁護士資格を剥奪することです。

それがどうした?

それは、一粒の砂の上にある一つの法律のライセンスです。地球上の生命は一粒の砂です。永遠は、世界中のすべての海の水の上と下にある一粒の砂です。

だから、私の仕事を奪おうとする敵の脅しは耳に入ってこない。

私は、神が私の必要を満たしてくださると信じています。彼は約束を守ります。私は彼を信じています。

もう1つのポイントを紹介します。私と一緒にいてください。

私の評判が悪くなる最悪のケース - 敵は自分の嘘が真実であると皆に信じ込ませることに成功し、私はほとんど全ての人の目に恥をさらすことになります。

それがどうした?

私たちは皆、自分の業績やライフワークについて仲間から尊敬されたいと思っていますが、私が最も気にしているのは、神の目における自分の評判です。

だから、敵が私の評判を落とそうと脅しても、耳に入らないのです。

もし、すべての人が私を憎んでいても、神が私を愛しているなら、私は必要なすべての愛を持っています。そして、その愛は永遠に続くのです。

私が調子に乗っている間に、もう一つのポイントがあります。お付き合いください。

私の人生の最悪のシナリオは、敵が私を殺すことです。

いやだ、とあなたは言います。しかし、私は言います。

それがどうした?

敵は私を殺すことはできないのです。私たちの主であり、救い主であるイエスは、死からよみがえり、肉体を持って地上に戻り、私に永遠の命を約束してくださいました。主はその約束を守ってくださいます。私は死を恐れません。

もしあなたが死を恐れないなら、あなたはどんな人もどんな出来事も恐れません。あなたは恐れを知らない。

最後に続くポイントです。

敵の最大の武器の一つは恐怖です。

敵の立場を逆転させましょう。恐れてはいけません。恐れを知らない人になりましょう。

この地上であなたが大切にしているものが敵に脅かされ、その喪失を恐れるとき、敵に奪われることのない、あなたの地上での人生で本当に大切なものを思い出してください。

1. 神の言葉。
2. あなたとイエス・キリストとの関係
3. 天国での永遠の命 

要するに、敵はあなたから神を奪うことはできないのです。

敵が奪えるものではなく、敵が奪えないものに焦点を当てましょう。

だから、真実を語りましょう。
闇に光を当てましょう。
戦い続けなさい。

神様を信じましょう。

あなた方一人一人に神の祝福がありますように。

リン -🙏❤️🇺🇸
www.FightBack.law

Wow!

What a day (so far)!

It almost feels like the enemy wants you distracted from the pursuit of full forensic audits of the 2020 election in every state!

Always good to know and keep in mind the enemy’s game plan. Then you can stay at least a step or two ahead of the enemy.

Since late December of 2020, I have shared with you the numerous attacks that have been consistently made against me. The enemy has threatened to take away my law license, i.e., my job. The enemy has threatened to take away my reputation. The enemy has even tried to instill fear in me with threats on my life. 

How have I responded? Go back and check my record. I have continued to speak truth and shine light on the darkness. 

The enemy hates TRUTH.
The enemy hates LIGHT.
The enemy hates GOD. 

Let’s stay on this subject matter. Stay with me.

Worse case scenario for my job - the enemy successfully strips me of my law license. 

So what?

It is one law license on one grain of sand. Life on Earth is one grain of sand. Eternity is every grain of sand above and below the water of every ocean in the world. 

So the enemy’s threat to steal my job falls on deaf ears. 

I trust God to meet my needs. He keeps His promises. I believe in Him. 

Another point to follow. Stay with me.

Worse case scenario for my reputation - the enemy successfully convinces everyone that his lies are true and I am disgraced in the eyes of almost every person. 

So what?

While we all want to be respected for our accomplishments and life’s work by our fellow men and women, I care most about my reputation in God’s eyes. 

So the enemy’s threat to ruin my reputation falls on deaf ears. 

If every man hates me but God loves me, I have ALL the love I will ever need. And I have that love for eternity. 

One more point to follow while I am on a roll. Stay with me.

Worse case scenario for my life - the enemy manages to kill me.

Oh no, you say! But, I say:

So what?

The enemy cannot kill me. Jesus, our Lord and Savior, rose from the dead and returned to Earth in the flesh to promise me eternal life. The LORD keeps his promises. I do not fear death. 

If you do not fear death, you fear no man or any event. You are fearless.

A final point to follow.

One of the enemy’s greatest weapons is fear. 

Turn the tables on the enemy. Be not afraid. Be fearless.

When things you care about on this Earth are threatened by the enemy and you fear their loss, remember the things that really matter in your life on Earth that cannot be taken away from you by the enemy:

1. The Word of God.
2. Your relationship with Jesus Christ.
3. Eternal life in Heaven. 

In short, the enemy cannot take God from you. 

Focus on what the enemy cannot take from you, not what he can take. 

So speak TRUTH.
Shine LIGHT on darkness.
KEEP FIGHTING. 

Trust God. 

May He bless each one of you. 

Lin -🙏❤️🇺🇸
www.FightBack.law

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?