見出し画像

クリント・イーストウッドの8月28日の声明

私はそれらすべてを見てきました。私はそれらすべてを聞いた。私は気まぐれにこの推薦をするわけではありません。この男こそが、この国をあるべき姿に、真のアメリカ人の手に取り戻すことができる男だと思うのです。そういうわけで、私はトランプ氏を大統領に推薦します🇺🇲 

@ClintEastwood_Official

I have seen them all. I have heard them all. I am not making this endorsement on a whim. I think this man is the man that can get this country where it needs to be, back in the hands of true Americans. So, with that said, I am endorsing Mr. Trump for President 🇺🇲

@ClintEastwood_Official

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?