見出し画像

米国、リン・ウッド弁護士の無敵ぶり その17

私は、人工生物兵器であるCCPウイルスの攻撃を受けて以来、我が国は戦争状態にあると何度も述べてきました。

CCPウイルスは、戦争における第2の攻撃の重要な要素でした。それは、2020年11月に行われた国政選挙を盗み、アメリカで共産主義政権を誕生させようとするものでした。

コヴィドの「ワクチン」は、アメリカの経済をさらに麻痺させて破壊し、人口をコントロールし、おそらく国連やその他の敵対勢力が主導する、何らかの形でのアメリカの軍事占領につながることを目的とした戦争の第3の攻撃であると私は考えています。

私たちの敵は、外国人と国内の両方のアクターで構成されています。外敵の国内の共犯者の多くは、この数ヶ月の間に暴露されたと思います。

以上のシナリオは、過去2年間にわが国で起きた出来事を私が分析したものにすぎません。私は正しいかもしれない。また、間違っているかもしれません。時間だけが解決してくれる。皆さんは自分で調べ、点と点を結びつけて、真実について自分自身の信念を持たなければなりません。

私はトランプ大統領への支持を1分たりとも揺るがしたことはありません。彼の弁護士を務めたこともなければ、大統領のアドバイザーでもありません。私の分析は、私の個人的な分析にすぎません。

私は、この国を愛し、神が私たちに与えた自由の恵みを維持するために尽力する、何百万人ものアメリカ市民の一人にすぎません。

私は、愛国者たちが大統領、憲法、権利章典を支持して団結することが極めて重要であると信じています。

United We Stand. 
Divided We Fall. 

私たちの偉大な国のために祈りましょう。

リン🙏❤️🇺🇸
www.FightBack.law

I have stated my belief many times that our nation has been at war since we were initially attacked by the CCP Virus, a man-made biological weapon. 

The CCP Virus was a key component of the second attack in the war which was the attempted theft of our national election in November 2020 intended to place a Communist regime in power in America. 

I believe the Covid “vaccine” is the third attack in the war designed to further cripple and destroy our economy, control our population, and lead to some form of a military takeover of our country, perhaps led by the United Nations or other hostile forces. 

Our enemy is made up of both foreign and domestic actors. I believe many of the foreign enemy’s domestic co-conspirators have been exposed over the past several months. 

The above scenario is nothing more than my analysis of the events which have taken place in our country over the past two years. I may be right. I may be wrong. Only time will tell. You will have to do the research and connect the dots for yourselves to come to your own beliefs as to the truth. 

I have never for one minute wavered in my support of President Trump. I have never served as his lawyer nor am I an advisor to the President. My analysis is nothing more than my personal analysis. 

I am just one American citizen of many millions who love this country and am dedicated to maintaining the blessing of freedom God bestowed upon us. 

I believe it is vitally important for Patriots to be and stay unified in support of our President, our Constitution, and our Bill of Rights. 

United We Stand. 
Divided We Fall. 

Pray for our great country. 

Lin 🙏❤️🇺🇸
www.FightBack.law

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?