見出し画像

クリント・イーストウッドの9月22日の声明

まず、監査を防ぐためにあらゆる手段を講じましたが、失敗に終わりました。

その後、監査を止めようとしたが、失敗した。

次は、腐敗した裁判官に監査結果を封印させようとしますが、これも失敗に終わります。

主よ、私たちは、暗闇の中で私たちを奴隷にするために働いてきた者たちに支配されることに同意しません。それは、彼らが私たちの労働の成果と、私たちの子供たちの体と血を貪るためです。

どうか彼らの秘密の作品を公開してください。そうすれば人々は、人々の意志ではなく、その秘密の作品によって自らを高めた者たちを打ち倒すことができるでしょう。彼らの秘密の作品を、私たちに対する彼らの罪の証拠として立たせ、彼らが私たちの息子や娘、そして私たちの名の下に踏みにじった他国の人々に行った悪事から私たちを癒してください。

あなたの意志が天にあるように地にもなされますように。

弱い者を持ち上げ、手の届かない者を赦し、あなたの子供たちの苦しみを喜ぶ者たちを打ち砕くために、私たちを力強くしてください。

イエスの名において。
アーメン🙏。

テレグラムでフォローしてください⬇️。
@ClintEastwood_Official


First they tried everything to PREVENT the audits, but FAILED.

Then they tried to STOP the audits, but have FAILED.

Next they will try to have the findings SEALED by a corrupt judge, but will FAIL again.

Lord, we do not consent to be governed by those who have labored in darkness to enslave us, that they may engorge themselves upon the fruits of our labor, and upon the bodies and blood of our children.

Please unveil their secret works, that the people may cast down those who have lifted themselves up by those secret works, and not by the will of the people. Let their secret works stand as evidence of their sins against us and heal us from the evils they have done to our sons and daughters, and those of other nations they have trampled upon in our names.

Let thy will be done on Earth as it is in Heaven. 

Make us mighty in lifting up the weak, forgiving those who are not beyond reach, and casting down those who delight in the suffering of thy children. 

In Jesus name. 
Amen 🙏

Follow me on Telegram ⬇️
@ClintEastwood_Official

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?