見出し画像

軍がハンター・バイデンに有罪判決、死刑!

軍がハンター・バイデンに有罪判決、死刑!
マイケル・バクスター著 - 2021年10月10日

ハンター・バイデンに死刑判決が下されたのは、6人の女性がZOOMを使って、バイデンと彼の手下に誘われ、薬を飲まされ、レイプされ、「さもなくば」と脅されて、逃げ場のない状況に追い込まれたことを証言したからです。

1人目の「アシュリー」と名乗る女性は、2016年にワシントンD.C.で開催された外交行事で、両親からハンター・バイデンを紹介されたという不穏な話をしていますが、彼女は当時15歳でした。

"私の両親は政治献金者で、イベントに招待されていました。あの人...ハンター・バイデンはそのうちのひとつにいました。私は両親とその友人たちと一緒にいたのですが、彼が挨拶に来ました。彼はすぐに不気味な雰囲気を醸し出していました...ソーダを飲みに行こうとしたところ、ハンターは私のためにソーダを取ってくると言ったのです。私は「結構です」と言おうとしましたが、彼はすでにバーに向かって歩いていました...。彼が私に飲み物を手渡したとき、彼は私の指をなぞり、私の背筋を凍らせた。飲むんじゃなかった。頭がぼーっとして、足がゴムのようになった。すべてがぼやけてしまった。気がつくと、彼は私の手を握って階段を上っていました」。

クランダル少将と3人のオフィサーパネルは、アシュリーがその恐ろしい出来事を心の中で再現している間、黙って考えていた。手錠をかけられたハンター・バイデンは、スクリーンに映し出されたアシュリーの姿から目をそらし、目に涙を浮かべて話を続けた。

「両親が消えてしまったような気がしました。体が麻痺して、言葉が乱れました。次の瞬間、私はベッドの上にいて、彼は私に覆いかぶさるようにして服を脱ぎ、そして......私。何もかもが曖昧でしたが、それは彼でした。そして、彼はカメラを三脚に取り付け、私と一緒にベッドに入ってきて...私を膣と肛門からレイプしました。

クランドール少将は、法廷で悪役を見たかどうか彼女に尋ねた。彼女はハンター・バイデンを直接指差して「彼です」と言った。

クランダル少将は、検察側のテーブルにノートパソコンを置き、ハンターとアシュリーの顔以外はぼかしてあるが、グロテスクなビデオでハンター・バイデンの犯行を目撃することになると告げた。ビデオには、全裸のハンター・バイデンが、アシュリーと同じ顔をした少女の上に乗って、はしゃいでいる姿が映っていた。彼女は、バイデンに何度もレイプされながら、「やめて、やめて、やめて」と泣きながら、ぼーっとしているようだった。

"バイデンの端末からこのビデオを入手しました。アシュリー、このビデオに映っているのは君だね。見づらいとは思いますが」とクランドール少将が言った。

彼女は「そうです」とつぶやいた。

ハンター・バイデンが異議を唱えた。「質問をしてもいいですか?この法廷は、私がこの少女を連れ去り、薬を飲ませ、両親が同伴しているときにこのようなことをしたと信じることを期待しているのでしょうか?このビデオは捏造されたものであり、偽物です」。

「アシュリーは、「私が気がついて両親に話したとき、両親は私のことを嘘つきだと言いました。「何もなかったと言われたわ。悪夢だったんだと。もう両親とは話していません」。

さらに5人の若い女性がズームインして不気味に関連する話をした。3人の役員によるパネルは、ハンター・バイデンがそれぞれの女性に暴行を加える様子をビデオで見なければならなかった。バイデン氏は、彼女たちの証言やビデオの信憑性について虚しくも効果のない反論をしたが、法廷は彼の反論に何の信憑性も与えなかったのである。最後に証言した女性は、ハンターと父親が一緒にレイプしたと主張したが、ビデオにはジョーではなくハンターしか映っていなかった。

それにもかかわらず、法廷は速やかに判決を下し、ハンター・バイデンをすべての罪で有罪とし、その罪に対して死刑判決を受けるよう勧告した。クランドール少将もそれに同意し、ハンターの絞首刑を10月15日に予定した。


原文:
Military Convicts Hunter Biden; Death Penalty!
By Michael Baxter - October 10, 2021

The U.S. Navy Judge Advocate General’s Corps on Wednesday convicted and sentenced Hunter Biden to death after 6 women appeared via ZOOM to testify how Biden and his handlers had lured them into no-escape situations where they were drugged, raped, and threatened to remain silent “or else.”

The first, a woman identified only as “Ashley,” recounted a disturbing tale about how her parents had introduced her to Hunter Biden at a 2016 diplomatic function in Washington, D.C. She was 15 at the time of the encounter.

“My parents were political donors and got invites to events. That man…Hunter Biden was at one of them. I was with my parents and their friends when he came over to say hello. He gave off creepy vibes to me right away…I was about to excuse myself to grab a soda when Hunter said he’d get it for me. I started to say ‘no thank you,’ but he was already walking toward the bar…or whatever it was. As he handed me the drink, he brushed a finger over mine and it sent chills down my spine. I shouldn’t have drank the drink. I felt lightheaded and my legs felt rubbery. Everything went blurry. And next thing I know he is holding my hand, leading me up a staircase.”

Rear Adm. Crandall and the 3-officer panel sat in silent contemplation as Ashely relived the horrid event in her mind. Handcuffed and seated across from them, Hunter Biden glanced away from the screen on which Ashley, tears welling in her eyes, continued her story.

“It was like my parents had just vanished. My body literally went numb and my speech was slurred. Next I’m on a bed, and he’s looming over me undressing himself and then…me. Everything was fuzzy but it was him. And then he put a camera on a tripod and got into the bed with me…and raped me, vaginally and anally.”

Rear Adm. Crandall asked her if she saw the villain in the tribunal chamber. She pointed directly at Hunter Biden and said, “Him.”

He then set a laptop on the prosecution table and told the officers they would bare witness to Hunter Biden’s crimes shown on a grotesque video, although everything except Hunter and Ashely’s faces had been blurred. The video showed a naked Hunter Biden flopping around atop a top a young girl whose face was identical to Ashely’s. She seemed spaced out, crying “stop, stop, stop” as Biden repeatedly raped her.

“We obtained this video from one of Biden’s devices. Ashley, is this you in this video. I know it’s difficult to see,” Rear Adm. Crandall said.

“Yes,” she muttered.

Hunter Biden objected: “May I pose a question? Is this tribunal expected to believe I whisked this girl away, drugged her, and did these things—when she was accompanied by her parents? This video is fabricated, false.”

“When I came to and realized what had happened and told my parents, they called me a liar, too,” Ashley said. “They told me it never happened. That it must have been a nightmare. I no longer speak to them.”

Five more young women appeared on Zoom to tell eerily related stories, and the 3-officer panel had to suffer through video snippets of Hunter Biden’s assault on each of them. Biden made vain and ineffective attempts at refuting their testimony and the veracity of the videos, but the tribunal didn’t give any credibility to his rebuttals. The last girl to testify claimed that Hunter and his father raped her together, but the video only showed Hunter, not Joe.

Regardless, the tribunal reached a swift decision, finding Hunter Biden guilty on all charges and recommending he receive the death sentence for his crimes. Rear Adm. Crandall agreed, and he scheduled Hunter’s hanging for October 15.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?