見出し画像

米国、リン・ウッド弁護士の無敵ぶり その26

私たちは、病院や医師、CDCやNIHのような組織が、私たちを癒し、守るために行動していると信じてきました。

しかし今、利益と政治的意図のために、CDCとNIHが私たちを殺していることが明らかになっています。あまりにも多くの病院や医師がそれに加担しています。

Covidは党派的なウイルスです。

ここ数ヶ月で2人の親しい友人を失いました。Herman CainとPressley Stuttsです。二人とも真の保守主義者で、トランプを支持する愛国者でした。二人とも病院で亡くなりました。二人ともRemdesivirで治療を受けました。二人とも人工呼吸器をつけられていました。

調査をしてください。

点と点をつなげてみてください。

偶然の一致はありません。

目を覚まして、真実に直面してください。良いことも、悪いことも、醜いことも。向き合い、受け入れよう。それを生きるんだ。

リンさん🙏❤️🇺🇸

All of our lives we have trusted that hospitals, doctors, and organizations like the CDC and NIH were acting to heal and protect us. 

It is now being revealed that for profit and a political agenda, the CDC and NIH are killing us. Too many hospitals and doctors are complicit. 

Covid is a partisan virus. 

I have lost 2 close friends in recent months. Herman Cain and Pressley Stutts. They were both true conservatives and Trump supporting Patriots. They both died in hospitals. They were both treated with Remdesivir. They were both placed on ventilators.

Do the research. 

Connect the dots. 

There are NO coincidences. 

Wake up and face the TRUTH. The good, the bad, and the UGLY. Face it, embrace it. Live it. 

Lin 🙏❤️🇺🇸

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?