見出し画像

皆より5歩先を行くドナルド・トランプ その4

リズ・ハリントン 「トランプ大統領は、政治やワシントンでのゲームに落胆していた多くの人々を目覚めさせました。そして、トランプ大統領が暴露したのは、クリントンやブッシュ、オバマやロムニーには違いがないということでした。誰が選挙に勝ったかは問題ではありませんでした。そして、トランプ大統領は、クリントンもブッシュもオバマもロムニーも違いはないことを明らかにしました。

ブーム🔥。

これはトランプ大統領のスポークスマンが、何十年にもわたって支配してきたグローバリストのエリートたちを呼び覚ましたものです。

私たちは、古いガードの組織的な破壊を目撃しています。

大いなる覚醒
👉 @Maga_Channelに参加する

Liz Harrington: “President Trump awakened so many people who were so discouraged by politics and the games in the Washington - and the realization really that President Trump exposed that there was no difference in Clinton or Bush or Obama or Romney. It wouldn’t matter who won those elections. It would be the same drive off the cliff for our country, and he exposed all that.” 

BOOM 🔥

That is President Trump’s spokesperson calling out the globalist elites that have been in charge for decades. 

We are witnessing the systematic destruction of the old guard. 

The Great Awakening
👉 Join @Maga_Channel

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?