見出し画像

Whiplash347 |巨大なニュース!このビデオを見るのは非常に重要です!自動翻訳

まず最初に、Mr.poolのこのキーワードを見てください。

コメントにmirrorと書いてあったので、このワードは、wonだとわかり、鳥肌でした。

その数分後にWhiplash347 さんによる重要な動画の投稿がありました。その内容についての紹介です。

巨大なニュース!このビデオを見るのは非常に重要です!

巨大なニュース!このビデオを見るのは非常に重要です!

03.10.22
 田舎者の反逆者ラジオ

注意:M.L.今日、連邦法執行機関が訪問しました。 *「Q Anon Truther運動の中で影響力のある人物と見なされる個人は、精査され、連絡を受け、指示を受けています。」

 M.L. ソルトレイクシティの副社長である友人とも話しました。 
ウェルズファーゴ銀行と、QFSについての巨大なニュース!

動画内容 自動翻訳(最後2分切れてます汗)


All right, y'all
よし、みんな
this is ml with the redneck. Renegade radio.
これは田舎者のMLです。レネゲードラジオ。
Today is Thursday,
今日は木曜日です。
March, 10th, 2022 at approximately 1315 hours.
2022年3月10日約13:15時間。
That's 115.
それは115です。
Something interesting, just happened to you
何か面白いことが起こった。
guys. And I need to make
彼ら、そして私は作る必要があります。
this video is to document it for my safety,
このビデオは、私の安全のためにそれを文書化するためのものです。
if you will.
あなたがそうするなら。
My family's safety.
私の家族の安全。
Just got home, a little bit ago
少し前に家に帰った。
with my eleven-year-old, son.
私の11歳の息子と。
We went out to lunch and got home.
私たちは、昼食に出かけて家に帰りました。
It's getting ready to hit the head. And her dog.
頭を打つ準備をしています。
そして彼女の犬。
Bandit is a great,
Banditは素晴らしいです、
massive Pyrenees
巨大なピレネー山脈。
dog was freaking out.
犬は、おかしくなりました。
So I go look outside
だから私は外を見に行きます。
and I see five vehicles,
そして私は5台の車を見ます。
pull up into my circular driveway to.
私の円形の私道に引き上げる。
Trucks that were true
トラックは本当だった。
cab crew,
キャブクルー。
cab trucks and three SUVs.
キャブトラックと3台のSUV。
There was a
それらがありました。
Man,
男性。
that got out.
彼が出てきました。
He came up to the door,
彼はドアに近づきました。
didn't even have to knock on the door,
ドアをノックする必要さえありませんでした。
open up the door
ドアを開ける。
and I stand.
そして私は立っています。
I stood right in our doorway,
私は戸口に立っていました。
in the threshold of the doorway
出入り口の敷居に。
and said, how can I help you?
そして言いました。「どうすれば、私はあなたを助ける?」
Gentlemen? And this one guy
紳士?そしてこの一人の男。
who said he was with the FBI
彼はFBIと一緒だったと言った。
said that they were here on official business,
彼らはここで公務に従事していると言った。
as well,
同じように
official business. What are you talkin about first,
公務員。
あなたは最初に何について話しているのですか。
but I don't know any of these other gentlemen.
しかし、私はこれらの他の紳士の誰も知りません。
I said cuz I asked
私は尋ね、cuzを言った。
could I see some credentials, please?
いくつかのクレデンシャルを見せてもらえますか?
He said
彼は言った。
absolutely sir.
絶対にサー。
So you showed me his credentials from the FBI
それであなたは私にFBIからの彼の資格を見せてくれました。
and its partner showed me his credentials.
そしてそのパートナーは私に彼の資格を見せてくれました。
There were two gentlemen that had showed me
私を見せてくれた2人の紳士がいました。
their credentials
彼らの資格。
which they are from Secret, sir.
彼らは秘密から来ました、サー。
And then there were four other gentleman.
そして、他に4人の紳士がいました。
They were from State Highway Patrol.
彼らは、州高速道路パトロールから来ました。
And then there were another set
そして、別のセットがありました。
34 people that were actually from the local
実際に地元出身の34人。
sheriff's department.
保安官の部門。
I got to see all the credentials to verify as well.
確認する、すべてのクレデンシャルも確認する必要があります。
How can I help you? Gentlemen,
どんな御用でしょうか?紳士。
they said,
彼らは言った。
well, we're here
さて、私たちはここにいます。
because of a call that was made to our office.
私たちのオフィスに、電話がかかってきたからです。
And it was, it was made at the local authorities,
そして、それは地方自治体で作られました。
which was handed up to us
それは、私たちに手渡されました。
through the clinical food chain.
臨床食物連鎖を通して。
If you will command structure, whatever.
あなたが構造を指揮するなら、何でも。
So, what do you mean a complaint?
それで、あなたの苦情はどういう意味ですか?
And he said, well,
そして彼は言った。まあ、
we had a local citizen.
地元の市民がいました。
Call and tell us that you are one of those extremist
電話して、あなたはそれらの過激派の1人であるこというを教えてください。
right-wing
右翼。
qanon for pepper.
ペッパーであるQanon。
Pepper minded individuals,
ペッパー志向の個人。
and they asked,
そして、彼らは尋ねました。
you know, if I have a fallout shelter with body parts
ご存知の通り、私が、体の部分を備えた放射性降下物の避難所を持っている。
in it.
初期化。
I'm like what fallout shelter?
どのような放射性降下物の避難所なのですか?
What are you talkin about?
あなたは、何について話しているのですか?
And they were kind of laughing and chuckling, I said,
そして、彼らは、一種の笑いと笑い声をあげました。私は言いました。
wait a second. That's not what you guys are here.
一瞬待って。それはあなたたちがここにいるものではありません。
I said
私は言った。
I'm up for a deputy sheriff.
私は副保安官を探しています。
I said I can smell. Something's not right here.
においがするって言った。ここに何もありません。
I said, what are you? Why are you guys official?
私が言った。あなたは何ですか?なんで君たちは公式なの?
What's the real reason that you guys are here it?
あなたたちがここにいる本当の理由は何ですか?
So would you mind stepping out with this?
それで、これで一歩踏み出していただけませんか?
Mr. Castor and so will? No, not at all.
キャスター、そうなりますか?いいえ、まったくそうではありません。
So, we went around to the side of the house
それで、家の横に回りました。
and it was just me. And for the other
そしてそれは私だけでした。そして他のために。
officers to Secret Service,
シークレットサービスの役員。
two FBI agents,
2人のFBI捜査官。
the sheriff's department, highway
保安官の部門、高速道路の
patrolman stayed around the front of their house.
パトロールマンは、彼らの家の前にとどまった。
My son 11 year old
私の息子は11歳です。
was at the home at the time
当時、家にいました。
and he was witnessing this whole thing.
そしてその彼は、このすべてを目撃していました。
I said,
私は言った。
what's the real reason that you gentlemen are here?
あなたのような紳士が、ここにいる本当の理由は何ですか?
They said
彼らは言った。
well, we're here
さて、私たちはここにいます。
because we're doing our due diligence,
デューデリジェンスを行っているため、
we're conducting me.
私たちが、私を指揮しています。
National security clearance background.
国家安全保障、クリアランスの背景。
Check on you. You have
あなたをチェックしてください。あなたが持っている。
I want to see the word targeted,
対象となる言葉を見たいのですが、
but you have been, Recognized
しかし、あなたはされている、認識されています。
I guess his best way of saying that,
私はそれを言う、彼の最良の方法を推測します。
so you've been recognized as someone of interest
だからあなたは、興味のある人として認識されています。
that's an influencer within the certain movement
それは、特定の動きの中でインフルエンサーです。
and you are sharing sensitive. Credible nonetheless,
そしてあなたは、敏感に共有しています。それにもかかわらず、信頼できる。
but sensitive Intel. With individuals.
しかし敏感なインテル。個人と。
And we're here on behalf. Do
そして、私たちはここに代わって、それをしている。
the government?
政府?
I'm like Louisville.
私は、ルイビルのようです。
What does that have to do with me?
それは、私と何の関係がありますか?
I don't, I'm not
私はしません、私はしません
getting this. What does that have to do with me?
これを取得します。それは私と何の関係がありますか?
I said,
私は言った。
because your man
あなたのような男が
you guys already know you got my background, right?
あなたたちは、すでに私の経歴を持っていることを知っていますよね?
You guys already know because I already know.
私がすでに知っている、ということは皆さんはすでに知っています。
My prayer law enforcement
私の祈りの法執行機関。
anything I've done in my background history.
私が、バックグラウンドの歴史があることは何でも。
I said,
私は言った。
so what could you possibly come here to find out about?
それで、あなたはおそらくここに来て何を知ることができますか?
They said we're doing our due diligence,
彼らは、私たちがデューデリジェンスを行っていると言いました。
just to meet you.
会うためだけに。
And let you know that
そして、知っているように
there are individuals
個人がいます
at the highest levels of our government.
私たちの政府の最高レベルで。
We're watching you
私たちは、あなたを監視しています。
and I are watching other. Individuals in this movement
そして私は、他を見ています。この運動の個人を。
right now.
たった今。
Is it really? Well,
本当か?えぇ
this is a good thing or a bad thing.
これは良いことで、も悪いことでもある。
You said? No,
あなたは言った?番号を。
sir. This is not a bad thing.
サー、これは悪いことではありません。
We just want to let
私たちは、たださせたい。
you know that
あなたはそれを知っています
there are individuals
個人がいます。
at the highest level of our government
私たちの政府の最高レベルで、
for watching you
あなたを見るために
and watching other individuals
と、他の個人を見ています。
that you are connected to.
あなたが接続していること。
And we wanted to
そして、私たちは
do our due diligence to follow up
フォローアップするためにデューデリジェンスを行いたかった。
and make sure you are of sound, mind
そして、あなたが健全であることを確認してください、心と
sound body.
サウンドボディ。
Whatever. I said
なんでもいい。私は言った。
this doesn't make any sense.
これは、意味がありません。
So you guys are being very,
だから皆さんは、とても
very vague.
非常にあいまいです。
They said, right now, that's all we can offer you sir.
彼らは、今、私たちがあなたに提供できるのはそれだけだ、と言いました。
They verified my contact information.
彼らは、私の連絡先情報を確認しました。
They had all my contact information.
彼らは、私の連絡先情報をすべて持っていました。
Of course
もちろん
they would.
彼らは、そうするでしょう。
And they said, I'm coming days.
そして彼らは言った、私は数日来る。
You'll be getting
あなたは、得るでしょう。
notification for further instructions.
詳細な手順については通知。
Further instructions.
さらなる指示。
What are you guys talking about?
あなたたちは、何について話しているのですか?
Is it right now? So we're not at Liberty to tell you.
今ですか?ですから、私たちはリバティにいるわけではありません。
But we're here
しかし、私たちはここにいます。
on official business of the US government.
米国政府の公務について。
I said,
私は言った、
can I ask you guys a question? Who's the president
皆さんに質問してもいいですか?大統領は誰ですか?
United States?
アメリカ?
You said, sir? President United States.
あなたが言った、サー?アメリカ合衆国大統領。
Is Donald J?
ドナルドJですか?
They said the president of the United States is
彼らは、米国の大統領は
Donald J.
ドナルドJ、と言ったのです。
Trump. That was enough for me right there.

トランプ。 そこにいる私にとってはそれで十分でした。
I had them come in for a few moments
しばらく入ってもらいました。
spoke with them for a few moments.
しばらく彼らと話しました。
And they left.
そして彼らは去った。
Shared with me that I'm not yet able to say.
私は、まだ言うことができないことを私と共有しました。
I want you guys to know things are.
私は、あなたたちに物事が何であるかを知ってもらいたい。
He's about ready to kick off,
彼はキックオフの準備ができています。
things are about ready, kickoff.
物事は準備ができている、キックオフについてです。
And what was shared with me
そして、私と共有されたもの。
is that there are other influencers out there.
そこに他のインフルエンサーがいるということです。
If you will other people within I guess
あなたが内の他の人になるなら、私は推測します。
our circle of influence.
私たちの影響力の輪。
Whatever this
これは何でも。
whatever we call it. Better being contacted, if not
私たちがそれを呼ぶものは何でも。そうでない場合は、連絡するといい。
some have already are being contacted.
一部はすでに連絡されています。
And will be given further instructions
そして、さらなる指示が与えられます。
in the coming days.
今後数日間で。
I'm not at Liberty to tell you what
私はあなたに何を言うために、自由がありません。
those instructions are about,
それらの指示についてです。
but I wanted
でも欲しかった。
(huku:あと2分切れてます)

Whiplash347さんの次のメッセージ

私も先週の金曜日に、説明を受けました。任務完了。さらなる使命を待っています。

https://t.me/Whiplash347/96585

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?