HOLIDAY (LIL NAS X)

Aye, it's a holiday

おい、祝日だ

I got hoes on hoes and they out of control, yeah

俺にはヤリマンにヤリマンに…彼女たちは手に負えない

Aye, it's another way

おい、別のやり方だ

All my n*** on go and I hope that you know it

俺の男たちはみな勇んでいる、君らがしるといいが

I can't even close my eyes

おれは目を閉じることすらできない

And I don't know why, guess I don't like surprises

なぜかは分からない、サプライズが好きではないからかな

I can't even stay away

ゲームから離れることすらできない

From the game that I play, they gon' know us today, yeah

人々は今日、俺をしることに、

Aye, can I pop shit?

おい、悪く言ってもいいか?

I might bottom on the low, but I top shit

俺は隠れたネコかも、でも俺はトップのやつ(NASはゲイ、bottomは受け手の意味、on the lowははたから見ると異性愛者だが内密に同性と**)

Switch the genre on you hoes, do a rock hit

君らヤリマンに反してジャンルを変えるロックをヒットさせる

I got the biggest damn song, fuck the charts, sis

俺には最大のヒットがある("Old Town Road"のこと)チャートはくそ

I don't need' em

おれにはいらない

They wanna know if I'll be lasting

人々は知りたがっている、おれが未来にも続いているのか

Bitch, even if I started flopping, there'd be fashion

俺は、しくじり始めてもファッションがある(NASはGucciのモデルとか雑誌の表紙を飾ったり)

Popping up in movies, ain't no Nas-y, bitch, it's Ashton

映画で人気になっているナジーじゃない、それはアシュトン

Hee-hee, I'm bad as Michael Jackson

おれはマイケルジャクソンと同じカッコよささ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?