OH WONDER "Without you"

和訳を探して見たくなる歌声


Oh Wonder "Without you"

Step out into the sun
日の当たる場所に出る
Skies above they radiate me
上空の光は私を輝かせる
Lift up, carry the love
愛を感じさせて
Do you know?
わかる?
That I've been out of my mind
私はずっと正気じゃないの
This slow life I'm waiting for you
あなたを待ち続けるこの退屈な日常
To swing me all of your line
あなたのすべての言葉に動かされるの
Do you know?
わかる?
Since I've been walking solo
独りで歩いているとき
Dreaming you were back home
あなたが帰ってくるのを夢見ている
I find getting down low
私はひどく落ち込むのが分かる
Hide until tomorrow
明日まで隠れてる
Come back into the good life
あの幸せな日々よ戻ってきて
Lose these hazy love lies
かすんだ愛は嘘をつき消える
I've been chasing my mind
私は自分の気持ちを追い求める
Lonely in the cold nights
寒い夜に独りで
'Cause I'm kicking up stones without you
あなたがいないなら私はただ石を蹴っている
Can't pick up the phone without you
あなたがいないなら電話も出ることができない
I'm a little bit lost without you
あなたがいなくて私は少し迷ってる
Without you
あなたがいなくて
And I'm digging down holes without you
あなたがいなくて私は欠点を探してる
Can't be on my own without you
あなたなしでは独りになれない
I'm a little bit lost without you
あなたがいなくて私は少し迷ってる
Without you
あなたがいなくて
Step out into the dark
暗闇へと進む
Where were you when I was trying
私が辛かったときあなたはどこにいたの?
To lift up, carry the love
愛を感じさせて
Do you know?
わかる?
That I've been closing my eyes
私は目を閉じている
Love me slow, hallucinating
ゆっくりと愛して、幻覚のように
Swinging me all of your light
あなたの輝きで私は動かされる
Do you know?
わかる?
Since I've been walking solo
独りで歩いているとき
Dreaming you were back home
あなたが帰ってくるのを夢見ている
I find getting down low
私はひどく落ち込むのが分かる
Hide until tomorrow
明日まで隠れて
Come back into the good life
あの幸せな日々よ戻ってきて
Lose these hazy love lies
かすんだ愛は嘘をつき消える
I've been chasing my mind
私は自分の気持ちを追い求める
Lonely in the cold nights
寒い夜に独りで
'Cause I'm kicking up stones without you
あなたがいないなら私はただ石を蹴っている
Can't pick up the phone without you
あなたがいないなら電話も出ることができない
I'm a little bit lost without you
あなたがいなくて私は少し迷ってる
Without you
あなたがいなくて
And I'm digging down holes without you
あなたがいなくて私は欠点を探してる
Can't be on my own without you
あなたなしでは独りになれない
I'm a little bit lost without you
あなたがいなくて私は少し迷ってる
Without you
あなたがいなくて
Hold me close when it's over
別れの際しっかり抱きしめて
Life goes slow loving sober
人生はゆっくりと愛情深くありのままに流れる
Feel my bones getting older
私の身体が年老いていくのを感じる
Sadness grows when you're cold
あなたが冷たいとき寂しさが募る
'Cause I am one step heavy and two steps high
重い一歩、高い二歩だから
Hold it steady with you by my side
私のそばにいてしっかり支えて
One step heavy and two steps high
重い一歩、高い二歩
Two steps high
高い二歩目を
'Cause I'm kicking up stones without you
あなたがいないなら私はただ石を蹴っている
Can't pick up the phone without you
あなたがいないなら電話も出ることができない
I'm a little bit lost without you
あなたがいなくて私は少し迷ってる
And I'm digging down holes without you
あなたがいなくて私は欠点を探してる
Can't be on my own without you
あなたなしでは独りになれない
I'm a little bit lost without you
あなたがいなくて私は少し迷ってる
Without you
あなたがいない
Without you
あなたがいない
Without you
あなたがいない
I'm a little bit lost without you
あなたがいなくて私は少し迷ってる
Without you
あなたがいなくて
And I'm digging down holes without you
あなたがいなくて私は欠点を探してる
Can't be on my own without you
あなたなしでは独りになれない
I'm a little bit lost without you
あなたがいなくて私は少し迷ってる
Without you
あなたがいなくて

https://chiebukuro.yahoo.co.jp/user/1025591233

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?