見出し画像

生きるとは

皆様、こんばんは😀

Good evening everyone😀

さっき私の内側から降りてきた言葉を

The words that just came from inside me

アホが一番上手くいく

Idiots do it best

夢見心地

夕飯の準備をしている時にやってきた言葉です。

These words came to me while I was preparing dinner.

今日、ネットニュースで悲しい記事が目に入ってきました。

Today, I came across a sad article in the online news.

人は、時に自分が無意識でやっている事を指摘されたりして落ち込んだり自分を追い込んだりしてしまう。

Sometimes, when people are pointed out for things they do unconsciously, they become depressed and push themselves too hard.

真面目に生きるな!

Don't live so seriously!

面白く生きろって事って受け取りました。

I took it to mean live an interesting life.

この世に生まれ出たのは楽しむ為だったのにいつしか生きる事に必死になっていた。

I was born into this world to have fun, but before I knew it, I was desperate to live.

せっかくだからアウトプットしようと

I thought I'd take this opportunity to output my thoughts

私よりアホがいれば必要ないでしょう🤣

If there's someone dumber than me, I don't need them🤣

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?