見出し画像

Count down 18:Interview with a part-time job


I went to a part-time job interview from April.I took a break from work in the morning, but it was finished in just five minutes! It’s too quick!!!!
Two interviews are in progress at the same time and I don't know which one will be chosen first.I had the option of not working, but I was introduced to my job, so I decided to work.Because I didn't think I would go to the library to study even if I didn't work, so I would like to use my travel time to study English.
<こんなことを書いたよ>バイトの面接
4月からのバイトの面接に行きました。午前の仕事を休んで行ったのに、5分程度で終わりました!早すぎる!バイトは2つの面接を控えています。どちらが先に私を選んでくれるでしょうか?働かないという選択肢もありましたが、働くこととしました。なぜなら働かない間、図書館に行って英語を勉強するとは思えなかったからです!なので、移動中に勉強をしたいと思います!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?