見出し画像

Count down 25:The day I slept earnestly

Today was on leave(Annual leave digestion).I was planning to go to the ward office and Hello Work, but I slept all day.I was surprised to sleep all day, even though I didn't stay up late or feel sick.I thought I was tired.I felt better, so I thought I'd do my best again from tomorrow.

<こんなことを書いたよ>ひたすら寝る日
今日はお休みでした(年休消化日)。区役所やハローワークに行く予定でしたが、一日中寝ていました。病気でも夜更かししたわけでもなかったのに、一日中寝ていたことに驚きました。疲れていたのだなぁと思いました。とても元気になったので、また明日からがんばりたいです〜!


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?