見出し画像

Count down 34 : Where do I want to come back

I've been thinking for a few days,"where do I want to come back from NY?"
I need to think about where to go back, not just to go.
I knew it wasn't the house I live in now.So I went to sign a new house that I happened to find.I want to be able to speak English.So I'm thinking of living in a share house where foreigners live for only one year.I thought it would be better to change the environment because neither the English conversation class nor youtube was good.I'm hoping that my living expenses will be floating and Killing two birds with one stone!
<こんなことを書いたよ>どこに帰って来たいか?
数日間考えていた。「私はNYからどこに帰って来たいか?」
私は「行く」ことだけではなく、「帰ってくる」場所についても考える必要があった。
今住んでいる家ではないということは分かっていた。だから、私は新しい家を探し、今日サインして来た。私はもっと英語を話せるようになりたい。だから、外国人が住んでいるシェアハウスに1年間だけ住むことにした。私は、環境を変える方がベターだ思ったのだ。英語の会話勉強もYouTubeもダメだったから。生活費も減るし、一石二鳥となったらいいな!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?