Instagram Creators STORIES FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

by Instagram Creators
STORIES: FREQUENTLY ASKED QUESTIONS
https://www.instagram.com/stories/highlights/18127267084026749/

Hi, Welcome to @creators
We're here to empower and inspire emerging creators just like you. Sadly, we can't answer all of the questions we get via DMs but here are some of our most commonly asked questions.
こんにちは、@creatorsへようこそ
私たちは、あなたのような新進気鋭のクリエイターに力を与え、刺激を与えるためにここにいます。残念ながら、DMに寄せられる質問のすべてに答えることはできませんが、よくある質問をいくつかご紹介します。

Q: How do I get Verified?
Q: 認証バッチを取得する方法は?

Accounts with verified badges are well-known public figures, celebrities and global brands on Instagram. These accounts have beåen given verified badges because they're likely to be impersonated.
We verify accounts to ensure people in the Instagram community can easily find the authentic people and brands they want to follow. If an account is verified, a blue verified badge will appear next to their name in search and on their profile.
検証済みバッジを持つアカウントは、インスタグラムで有名な公人や有名人、グローバルブランドです。これらのアカウントは、なりすましの可能性が高いため、検証済みバッジが与えられています。
インスタグラムのコミュニティでは、フォローしたい本物の人やブランドを簡単に見つけられるように、アカウントを検証しています。アカウントが検証されると、検索やプロフィール上で名前の横に青い検証済みバッジが表示されます。

1 To access the verification request form, tap the gear icon to go to Settings,
検証要求フォームにアクセスするには、歯車のアイコンをタップして「設定」に進みます。

Q: I can't use a specific feature, how do I get access?
Q: 特定の機能が使えないのですが、どうすればいいですか?

There are a few steps you can take :
1 Make sure you've updated your app to the latest version of Instagram.
2 Sign out of the app, force-quit and
then open it back up and sign in again.
3 If the feature still isn't there, try re-installing the app.
あなたができることはいくつかあります。
1 アプリを最新のInstagramにアップデートしているか確認してください。
2 アプリからサインアウトし、強制終了して
その後、再び開いてサインインしてください。
3 それでも表示されない場合は、アプリを再インストールしてみてください。

Q: What if that doesn't work?
Q: うまくいかない場合は?

When we launch new features, we sometimes use holdout groups to test the quality and stability of our products.
Some features may not be available in your region due to policy constraints.
新機能をリリースする際には、製品の品質や安定性をテストするために、ホールドアウトグループを使用することがあります。
お客様の地域では、ポリシー上の制約から一部の機能が利用できない場合があります。


Q: Why won't you go back to chronological feed?
Q: どうしてフィードを時系列に戻してくれないのですか?
Since switching to a ranked feed, the average post is now seen by 50% more followers than it did with the chronological model.
ランク付けされたフィードに変更してから、平均的な投稿は時系列モデルの時よりも50%多くのフォロワーに見られています。

Q: How do I filter out comments I don't want to appear on my posts?
Q: 自分の投稿に表示させたくないコメントをフィルタリングするにはどうしたらいいですか?

Comments that may be inappropriate, offensive or bullying are automatically filtered out from your posts, stories and live videos. Comments are filtered automatically by default, but you can always change this setting.
不適切なコメント、攻撃的なコメント、いじめの可能性のあるコメントは、投稿、ストーリー、ライブビデオから自動的にフィルタリングされます。デフォルトでは、コメントは自動的にフィルタリングされますが、この設定はいつでも変更できます。

You can also turn on a keyword filter to hide comments that contain specific words, phrases, numbers or emojis that you'd like to avoid.
From the Comment Controls, select next to Manual Filter to turn it on.
また、キーワードフィルターをオンにすると、避けたい特定の単語やフレーズ、数字や絵文字を含むコメントを非表示にすることができます。
コメントコントロールから、「マニュアルフィルター」の横を選択してオンにします。


Q: How often do you change the algorithm? ✔
Q: どのくらいの頻度でアルゴリズムを変更していますか?✔

Because it's powered by machine learning, Instagram's feed ranking is constantly adapting and improving based on new data.
インスタグラムのフィードランキングは、機械学習を利用しているため、新しいデータに基づいて常に適応し、改善されています。

Q: Does the type of account you have impact ranking?
Q: アカウントの種類がランキングに影響することはありますか?

No, we do not favor posts from businesses or verified accounts in Feed. If you interact with that content more, of course it is more likely to appear at the top of your feed
いいえ、企業や認証済みアカウントの投稿をフィードで優遇することはありません。あなたがそのコンテンツでより多くの交流をすれば、もちろんフィードのトップに表示される可能性は高くなります。

Q: Does Feed ranking favor videos & over photos ?
Q: フィードランキングでは、写真よりも動画が上位に表示されますか?

We don't universally favor photos over videos. Your feed is customized for you, so it really depends on how you use Instagram. If you consistently watch a lot of videos, that will be reflected in your feed.
一律に動画よりも写真を優先しているわけではありません。あなたのフィードはあなたのためにカスタマイズされているので、あなたがどのようにInstagramを利用するかによります。常に動画をたくさん見ている人は、それがフィードに反映されます。

Q: I've heard that the algorithm ranks posts higher that get a lot of likes or comments in the first 30 minutes?
アルゴリズムでは、最初の30分で「いいね!」やコメントがたくさんついた投稿が上位に表示されると聞いたのですが?
※なぜかQ&A機能が使えず…

Q: We hear that pods (i.e. groups of people who agree to like and comment on each others' posts) can help a post appear higher in feed?
Q:Pods(お互いの投稿に「いいね!」や「コメント」をすることに同意した人たちのグループ)を利用すると、投稿がフィードの上位に表示されるようになると聞きましたが?

Authenticity and transparency are key to building sustainable engagement on Instagram. Trying to game the system may provide a short-term benefit, but it is not a recipe for success long term. In addition, Instagram's feed ranking is powered by machine learning, which is constantly adapting to new patterns in data. So it can recognize inauthentic activity and make adjustments.
インスタグラムで持続的なエンゲージメントを築くには、本物らしさと透明性が重要です。システムをごまかそうとしても、短期的な利益は得られるかもしれませんが、長期的に成功するレシピにはなりません。また、インスタグラムのフィードランキングは機械学習を利用しており、データの新しいパターンに常に適応しています。そのため、認証されていないアクティビティを認識し、調整を行うことができます。

Q: I've heard that Instagram doesn't count something as a comment unless it's more than 1/2/3 words?
Instagramでは、1/2/3文字以上でないとコメントとしてカウントされないと聞いたのですが?
※なぜかQ&A機能が使えず…

Q: What will the ads look like?
Q: 広告はどのようなものになりますか?

IGTV ads will initially appear when people click to watch IGTV videos from previews in their feed. The video ads will be mobile first and up to 15 seconds long. We'll test various experiences within IGTV ads throughout the year - such as the ability to skip an ad - to make sure the final result works well for people, creators and advertisers.
IGTV広告は、ユーザーがフィード上のプレビューからIGTVビデオの視聴をクリックしたときに最初に表示されます。動画広告は、モバイルファーストで、最大15秒の長さになります。IGTV広告では、広告をスキップする機能など、さまざまな体験を年間を通してテストし、最終的にユーザー、クリエイター、広告主にとって良い結果となるようにします。

Q: What are the creator eligibility requirements?
Q: クリエイターの資格要件は何ですか?

Creators must adhere to Instagram Partner Monetization Policies and Content Monetization Policies in order to gain access to tools that enable monetization, including (but not limited to) IGTV Ads. These policies outline that an account must comply with our Community Guidelines and have an authentic, established presence on Instagram. This means only sharing content that they have created and have the right to use.
クリエイターは、IGTV広告を含む(ただしこれに限定されない)マネタイズを可能にするツールにアクセスするために、Instagramパートナーマネタイズポリシーおよびコンテンツマネタイズポリシーを遵守する必要があります。これらのポリシーでは、アカウントがコミュニティガイドラインを遵守し、インスタグラム上で確立された本物の存在感を示す必要があります。これは、アカウントが作成し、使用する権利のあるコンテンツのみを共有することを意味します。


Q: How many creators are in this test?
Q: このテストには何人のクリエイターが参加しているのでしょうか?

We'll start testing IGTV ads with about 200 creators in the US. We believe that emerging creators will see the most benefit from monetization in IGTV but we want to test with a variety of accounts to make sure we get this right as we expand.
IGTV広告のテストは、米国の約200人のクリエイターから始めます。私たちは、新興のクリエイターがIGTVでのマネタイズから最も恩恵を受けると考えていますが、拡大していく中で、これを正しく理解するために、さまざまなアカウントでテストを行いたいと考えています。

Q: How much will creators earn per view?
クリエイターの1ビューあたりの収入はどのくらいですか?
Earnings calculated based on how much advertisers pay and how many monetizable plays the video receives. These may fluctuate throughout the testing period.
収益は、広告主からの支払い額と、動画の収益性の高い再生回数に基づいて算出されます。これらはテスト期間中、変動する可能性があります。

Payouts are likely to be small as we test and build the IGTV Ads experience. Our goal is to make this valuable for creators in the long term.
IGTV広告のテストと構築を行っているため、支払額は少額になる可能性があります。私たちの目標は、長期的にクリエイターにとって価値のある広告にすることです。

Q: Are there requirements for a video in order to be monetizable?
Q: マネタイズするための動画の条件はありますか?

In addition to adhering to Partner and Content Monetization Policies, any video must adhere to the following criteria in order to be eligible for ads:
広告を掲載するためには、パートナーポリシーおよびコンテンツマネタイズポリシーを遵守することに加え、以下の基準を満たす必要があります。

✔ Two minutes or longer
✔ Advertiser-friendly
✔ In English, including titles and descriptions
Not violate intellectual property rules (i.e. it cannot contain any music that creators don't own rights to)
✔ 2分以上
広告主に優しい
✔英語で、タイトルと説明を含む。
知的財産権を侵害していないこと(クリエイターが権利を持っていない楽曲が含まれていないことなど

Previously-posted IGTV videos or any new videos posted without Feed previews are not eligible for monetization.
過去に投稿されたIGTV動画や、フィードのプレビューがない状態で投稿された新しい動画は、収益化の対象となりません。

Q: Will creators get new insights with IGTV ads?
Q: IGTV広告でクリエイターは新しいインサイトを得られるのでしょうか?

Creators with IGTV ads enabled will see new monetization metrics in Insights. This includes the monetization "status" of a video uploaded with ads, approximate earnings, monetizable plays and monetizable plays RPM.
IGTV広告を有効にしているクリエイターは、「インサイト」に新しい収益化指標が表示されます。これには、広告付きでアップロードされた動画の収益化の「状態」、おおよその収益、収益化可能な再生回数、収益化可能な再生RPMが含まれます。

Approximate earnings: your approximate earnings from ads inserts in your videos, based on the total number of monetizable plays and your revenue per 1,000 monetizable plays (RPM).
Monetizable plays: The number of times your video was played when an ad could have been inserted, whether or not one was.
概算収益:収益化可能な総再生回数と収益化可能な再生回数1,000回あたりの収益(RPM)をもとに、動画に広告を挿入した場合の概算収益を算出します。
収益化可能な再生回数。広告が挿入された可能性があるときに、広告が挿入されたかどうかにかかわらず、動画が再生された回数。

Monetizable plays RPM: Your average revenue from 1,000 monetizable plays on your video.
収益化可能な再生回数RPM:収益化可能な1,000回の再生から得られる平均収益です。

Q: How often will creators get paid?
クリエイターへの報酬はどのくらいの頻度で支払われますか?

Payouts will be issued once a month, beginning in July.
払い出しは、7月から毎月1回行われます。


FAQ:


REELS TAB + SHOP TAB


Q: Why did Instagram make this change?
Q:なぜInstagramはこの変更を行ったのですか?

A: Instagram is adapting to enormous shifts in how people use the platform. The Reels tab makes it easier for people to discover Reels from all over the world and gives creators a bigger stage to share entertaining videos. It will also help up-and coming creators reach new audiences on a global scale.
A: インスタグラムは、人々の利用方法の大きな変化に対応しています。Reels」タブは、人々が世界中の「Reels」を簡単に発見できるようにし、クリエイターがエンターテイメント性の高い動画を共有するための大きな舞台を提供します。また、新進気鋭のクリエイターが世界規模で新たな視聴者を獲得するのにも役立ちます。

Q: Will this affect my distribution?
Q:配信に影響はありますか?
A: As comes from any big change, there could be some shifts to your experience, distribution, and insights in the short term while users adjust to the new tabs. Longer term, we expect the impact to lessen and we are confident that you will have more opportunity to create entertaining content and monetize on Instagram.
A: 大きな変化にはつきものですが、ユーザーが新しいタブに慣れるまでの間、短期的にはお客様の体験、配信、インサイトなどに変化が生じる可能性があります。長期的には、影響は少なくなると思われますので、楽しいコンテンツを作成し、インスタグラムで収益を上げる機会が増えると確信しています。

Q: Do I have to create Reels to growth and get distribution on Instagram?
Q: Reels to growthを作成して、Instagramで配信を受ける必要がありますか?

A: The most successful Creators on Instagram build community and optimize for engagement. We have a number of tools to help you do this, including utilizing carousels, asking your followers to turn on notifications, creating conversations via comments, and so on. It is also super important to use all of the different surfaces for creation that Instagram offers-not just Feed but Stories, IGTV, Reels, and Live. We recommend that you post a mix of content types and lean more into video. As always, make sure that you are creating content that is keeping your followers and community engaged and constantly coming back for more!
A: インスタグラムで最も成功しているクリエイターは、コミュニティを構築し、エンゲージメントを最適化しています。カルーセルを活用したり、フォロワーに通知をオンにしてもらったり、コメントで会話をしたりと、そのためのツールがいくつも用意されています。また、フィードだけでなく、ストーリーズ、IGTV、リール、ライブなど、インスタグラムが提供するさまざまな制作の場をすべて利用することも非常に重要です。様々な種類のコンテンツを投稿し、より動画に近いものを投稿することをお勧めします。いつものように、フォロワーやコミュニティを惹きつけ、常に戻ってきてもらえるようなコンテンツを作るようにしましょう。

Q: Will this impact distribution of Branded Content?
Q: ブランデッドコンテンツの配信に影響はありますか?

A: The changes we made to Instagram's navigation will in no way prioritize or de prioritize Branded Content. We are always building new ways for creators to monetize and build a business on Instagram.
↑Swipe up to check out a few more ↑
A: Instagramのナビゲーションを変更しても、ブランデッドコンテンツが優先されたり、優先されなかったりすることはありません。私たちは、クリエイターがインスタグラムで収益を上げ、ビジネスを構築するための新しい方法を常に構築しています。
↑上にスワイプしてチェックしてみてください。


Q: What is the purpose of the Explore tab and how is this different from the Reels/Shop tabs?
Q: 「Explore」タブの目的と、「Reels」や「Shop」タブとの違いは何ですか?

A: The Explore tab is where your audience will go to discover new accounts and things to love, accessing the breadth of personalized, fresh content related to things they care about.

A: "Explore "タブは、オーディエンスが新しいアカウントや好きなものを発見するための場所です。
The Reels tab gives people a place to watch short, fun videos, and helps your Reels get discovered by new audiences on a bigger, global stage. The tab will provide a deeply immersive Reels-experience with autoplaying videos and we'll also have a creation entry point that opens directly to the Reels camera.
The Shop tab gives people a better way to connect with the brands and creators they love, plus browse new products. Users will find personalized recommendations, editors' picks curated by our @shop channel, shoppable videos, new product collections, and more.
「Reels」タブは、短くて楽しいビデオを視聴するための場所を提供し、あなたの「Reels」が、より大きなグローバルな舞台で新しい視聴者に発見されるのを助けます。このタブでは、自動再生されるビデオにより、「リール」の世界に深く入り込むことができます。また、「リール」のカメラに直接アクセスできる制作エントリーポイントも用意されています。
「Shop」タブでは、ユーザーが好きなブランドやクリエイターとつながり、新製品を閲覧するためのより良い方法を提供しています。ユーザーは、パーソナライズされたレコメンデーション、@shopチャンネルが監修したエディターズピック、ショッパブルビデオ、新製品コレクションなどを見ることができます。


Q: How will my content show up on the Explore, Reels and Shop tabs?
Q: 「Explore」、「Reels」、「Shop」タブに私のコンテンツはどのように表示されますか?

A: Similar to today, we will continue to use a number of different signals to source content for the Explore, Reels, and Shopping tabs to ensure that the content that is surfaced is personalized for each user. Reels, IGTV, and Shopping products will continue to surface on Explore, as they do today.
A: 現在と同様に、「Explore」、「Reels」、「Shopping」タブに表示されるコンテンツのソースには、さまざまなシグナルを使用して、表示されるコンテンツが各ユーザーに合わせてカスタマイズされるようにします。なお、「リール」、「IGTV」、「ショッピング」の商品は、現在と同様に「Explore」に表示されます。

Q: How does this impact IGTV? IG Live?
Q: これはIGTVにどのような影響を与えますか?IGライブは?

A: IGTV: With these changes, there will no longer be an IGTV creation button through the main upload flow but you will be able to access IGTV creation through your Profile. Live: You'll be able to go live by tapping the "+" creation icon in the top left right of your screen and selecting the "live" button option.
A: IGTVです。今回の変更に伴い、メインのアップロードフローにはIGTV作成ボタンがなくなりますが、プロフィールからIGTV作成にアクセスできるようになります。ライブ。画面左上の「+」の作成アイコンをタップし、「ライブ」ボタンを選択することで、ライブを行うことができるようになります。


Q: Can I opt out of this new experience on Instagram?
Q: この新しい体験をInstagramでオプトアウトすることはできますか?

A: This is the future vision for Instagram and we are super excited to roll this out to all countries with access to Reels and Shopping. You are unable to opt out if you are located in one of these regions.
A: これはInstagramの将来的なビジョンであり、リールとショッピングにアクセスできるすべての国で展開することに非常に興奮しています。これらの地域にお住まいの方は、オプトアウトすることができません。


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