見出し画像

2022/01/14: ロバート・マローン博士:「私の(ロットナンバーの入ったコロワクの)バッチはどれくらい悪かったか…」〜私のコロワク傷害〜 ロシアンルーレットでロットによっては50倍の死亡や障害

2022/01/14 自分用メモ:コロコロ関連の最近読んで観た内容リンク(英語)
ロバート・マローン博士:「私の(ロットナンバーの入った コロワクの)バッチはどれくらい悪かったか…」〜私のコロワク傷害〜

という題名のサブストックの内容がとても印象的だった。その内容の中に、彼自身の受けたバッチが、結構やばかったことも発見している。 その参考に使われたバッチを調べるサイトがあったので、それもここに紹介されている。このリンクがヤバイ!!→ https://www.howbadismybatch.com/
ただし、この中の日本のデータはリコールされたデータをまとめたものくらいしかないから、参考程度だが、日本のリコールされたロットナンバー 
があり、そこにはそれを参照にした厚労省のリンクや、それをまとめた日本語のサイトのリンクもある。


以下、Dr. Malone の文章の引用と、その DEEPL 翻訳(+少し修正)
”In fact, I do have a personal life. My wife of of 42 years and I are actually pretty private. Sharing personal history is not something I do everyday. However, as many of you know - I was vaccinated with Moderna twice and had a pretty significant vaccine injury. This was pretty early in the roll-out of the vaccines. It was long before the FOIA Japanese pre-clinical trial data that had so many red-flags and irregularities, long before we learned of all the issues with the clinical trials, and long before the VAERs and adverse events began to be known.”

実は、私にも私生活があるんです。42年連れ添った妻と私は、実はかなりプライベートを重んじて過ごしています。個人的なことを共有することは、日常的に行いません。しかし、多くの人が知っているように、私は2回モデナを接種し、かなり大きなワクチン傷害を負ったのです。これはワクチン展開のかなり初期のことでした。FOIA(情報公開法)で日本での前臨床試験データが多くのレッドフラグや不正確さを指摘されるずっと前、臨床試験のすべての問題が明らかになるずっと前、そしてVAERSや有害事象が知られ始めるずっと前のことです。

”To write it, I have never been an “anti-vax” person. I have spent my career working with vaccines. I also know that some vaccines are “hot,” and are less safe. Usually these types of vaccines are reserved for extremely dangerous viruses like Ebola or Yellow fever. Where the goal is to make the vaccine 100% effective. Other vaccines, that are distributed widely, like the flu vaccines need to be very safe. The trade-off being that they are less effective. There is a whole science and art to crafting vaccines to appropriately respond to the “threat.” So, I know to read the literature, do my own due- diligence, etc before taking an experimental product or any vaccine. That is what I thought I did. The government assured us that these vaccines were very safe. I could never imagine that clinical data would be corrupted and even falsified - as we now know it was.”

書いておくと、私は決して「アンチ・ワクチン」の人間ではない。私はこれまで、ワクチンと関わる仕事に携わってきました。また、ワクチンの中には「ホット」なものがあり、安全性が低いことも知っています。通常、この種のワクチンは、エボラ出血熱や黄熱病のような極めて危険なウイルスのために用意されています。ワクチンの効果を100%発揮させることが目的です。一方、インフルエンザワクチンのように広く配布されるワクチンは、非常に安全である必要があります(訳註:しかし、インフルワクは、アメリカで、一番被害報告が多い)。その代償として、ワクチンの効果は低くなります。脅威」に適切に対応するためのワクチン作りには、科学と芸術がすべて含まれているのです。ですから、実験的な製品やワクチンを摂取する前に、文献を読んだり、自分自身のデューデリジェンス(詳しい検討)などを行うことは知っています。私はそうしてきたつもりです。政府は、これらのワクチンは非常に安全であると断言しています。臨床データが破損し、改ざんされるとは想像もできませんでした… 今となっては、それが分かっています。

”Anyway, back to my story. I knew in the beginning of April, 2021, that I had to travel overseas and the word on the street was that the European Union was going to require full vaccination before entering any EU country by summer (that actually never happened BTW). I knew that a full vaccination protocol was a process of weeks - and that i had better get started! Furthermore, there was a lot of buzz around the idea that vaccination would help with “long-COVID.” I had already had COVID, and just couldn’t shake a number of chronic issues that I had developed after getting the disease. Frankly, I should have done more homework on that one- because this idea really didn’t hold up to scrutiny.” 

とにかく、私の話に戻ろう。2021年4月の初め、私は海外に行かなければならないことを知っていました。巷では、EUは夏までにEU加盟国に入国する前に完全なワクチン接種を義務付けるということでした(ちなみに実際にはそうなりませんでしたが)。ワクチン接種のプロトコルは数週間のプロセスであり、早く始めた方が良いということは分かっていました。さらに、ワクチン接種が「long-COVID」に役立つという考え方が話題になっていました(訳註:これも、ただの噂でしかありませんでしたが)。私はすでにCOVIDを発症しており、発症後に発症した多くの慢性的な問題を拭い去ることができませんでした。正直なところ、私はこのことについてもっと下調べをしておくべきだったのです。

”Be that as it may, in April, 2021, I got vaccinated. It was early enough in the cycle, that I had no choice but to take the Moderna vaccine, as that was available in my area The vaccine was distributed at a local college, with the Army Reserves administering the program.
The first shot was fine. No issues.
The second shot almost did me in. As in I almost died.
After the injection, I had the usual fatigue, muscle-ache and then the palpitations started, as well as shortness of breath. Within a couple days, it got worse - I am not someone who goes to the doctor easily, but luckily for me, I happened to have a routine appointment with my physician. She cuffed me and my systolic blood pressure was through the roof. As she is also a cardiologist, she had more tests run, started me on high blood pressure meds and we got it under control. I kind of feel like I owe her my life. A call out to the fantastic Dr. C. Bove.
Fast forward to today.”

それはともかく、2021年4月、私は予防接種を受けた。このワクチンは、地元の大学で配布され、陸軍予備役がプログラムを管理していました。
最初の注射はうまくいきました。何の問題もありませんでした。
2回目の注射で、私はほとんどやられました。死にかけました。
注射の後、いつものように疲労感と筋肉痛があり、それから動悸と息切れが始まりました。私は簡単に医者に行くような人間ではないのですが、幸運なことに、たまたまかかりつけの医者の定期診察があった。しかし、幸運なことに、たまたまかかりつけの内科医と定期的な面談をする機会があり、そこで血圧計で測ったところ、収縮期血圧が一気に上昇していました。彼女は心臓専門医でもあったので、さらに詳しい検査をしてもらい、高血圧治療の薬を処方してもらい、血圧をコントロールすることができました。私は、彼女のおかげで命拾いしたようなものです。素晴らしいC.Bove博士に感謝です。さて、今日まで早送りすると…

"This site matches up vaccine batch codes with information from the VAERS system, which is the event reporting system run by the CDC. This site matches the vaccine batches to adverse drug reactions, death, disability and life threatening illnesses from the VAERS system.
According to the website above, the data reported in VAERS, reproduced on the site, show that adverse events triggered by Moderna batches have varied widely.
5% of the batches appear to have produced 90% of the adverse reactions.
Some Moderna batches are associated with 50 x the number of deaths and disabilities compared to other batches.
With that knowledge, I entered my batch code in the search box. The first injection had almost no significant adverse events associated with it. The second jab, frankly shocked me.
Here are the results:"

このリンクがヤバイ!!→
 https://www.howbadismybatch.com/
CDCが運営する(副作用ケースの)イベントレポートシステムであるVAERSシステムからの情報と、ワクチンのバッチコードを照合するサイトです。このサイトは、ワクチンのバッチと、VAERSシステムからの副作用、死亡、障害、生命を脅かす病気とを照合しています。
上記サイトによると、VAERSで報告されたデータを再現したところ、モデナのバッチがきっかけとなった有害事象には大きなばらつきがあることがわかりました。
5%のバッチが90%の有害事象を発生させているようなのです。
一部のモデナのロットは、他のロットに比べて50倍の死亡や障害に関連しています。
その知識をもとに、検索ボックスに(自分の)バッチコードを入力しました。1回目の注射では、重大な有害事象はほとんどありませんでした。2回目の注射は、率直に言ってショックでした。
その結果がこちらです;

画像1


”Now, I don’t know how many doses are in each batch. But I do know my batch was most definitely in the top 5%. So, not really a surprise in retrospect that I had such a serious adverse event profile.
I always felt I was lucky that I happened to be going to my physician that day, who is also a cardiologist (she is my internist - so I wasn’t seeing her for that specialty).
But just think- our government had this data way back when in the VAERs system -even last summer. This data is so compelling and yet…crickets. How many people could they have helped by releasing this data? People like me, who if I wasn’t a physician and hadn’t gone to my physician could have easily dropped dead.
What is wrong with our government that a site like this are not available from the CDC or the FDA?
If anyone has any doubts about adverse events from these vaccines, take a look at some of the peer reviewed research or look at the VAERS data for deaths in young adults and children.
People have the right to be given informed consent of risks and benefits of a medical procedure. Informed consent is not given, if the risks are hidden.
WHERE THERE IS RISK, THERE MUST BE CHOICE.

"今となっては、各ロットで何回分の投与が行われているかは分からない。
しかし、私のロットは間違いなく上位5%に入るものでした。ですから、このような重篤な有害事象が発生したことは、後から振り返ってみても驚くことではありません。
私はいつも、その日たまたま循環器専門医でもある医師のところに行ったのは幸運だったと思います(彼女は内科医でもあるので、その専門医のために診察を受けていたわけではありません)。

それにしても、考えてみてください、私たちの政府は、VAERSシステムでこのデータをずっと以前から持っていたのです。このデータはとても説得力があるのですが、それでも......無言なのです。このデータを公開すれば、どれだけの人が助かったことでしょう。私のように、もし私が医師でなく、かかりつけの医師のところへ行かなければ、簡単に死んでいたかもしれない人たちのことです。
このようなサイトがCDCやFDAから入手できないとは、私たちの政府はどうなっているのでしょうか?
もし、あなたが、これらのワクチンによる有害事象について疑問があるのなら、ピアレビューされた研究のいくつかを見てみたり、若年成人や小児の死亡に関するVAERSのデータを見てみてください。
人々は、医療処置のリスクとベネフィットについてインフォームド・コンセントを受ける権利があります。このようにリスクが隠されている場合、インフォームド・コンセントは行われていないのと同然です。
リスクがあるものには、選択肢があるべきです。

PS:https://www.howbadismybatch.com/ のリンクの中で、いくつかの動画があり、その中でも特に科学的なことを述べているものを以下に添付しておく(英語)

・NON-GMP-COMPLIANT BATCHES ASSOCIATED WITH DEATHS AND DISABILITIES https://www.bitchute.com/video/WMUvLcmP1Wtk/

・COVID VAX VARIABILITY BETWEEN LOTS - INDEPENDENT RESEARCH BY INTERNATIONAL TEAM https://www.bitchute.com/video/4HlIyBmOEJeY/

・Do Pfizer Batch Numbers Code for Toxicity Part 1 〜3
https://brandnewtube.com/watch/pfizer-batch-codes-and-toxicity_rQ5czVxXNoWpJuh.htm

・VARIATION IN TOXICITY OF COVID VACCINE BATCHES
https://www.bitchute.com/video/6xIYPZBkydsu/


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?