見出し画像

作ってきた音楽の和訳7(parasite)

sublime and newwave music
love drug and peaceful story
I dont wanna drown in such things
I hate that sunday morning

A every winter
it would be came
the black sea to dive
and became dust

suprise and sadness,hatred
I dont feel anything nowadays
cuz' im parasite quite
I hate that appearance

dispair wall came and corner
vortex of fear came,ruin me

sunshine keeping me alive today
sunshine is one of my dislike

please dont leave me as you can
look up the ceiling in tears
i cant see light and hope
im settle in your body

荘厳で新しい音楽
愛、ドラッグ、温かい物語
そんなものには溺れたくない
日曜日が大嫌い

毎冬それはやってくる
黒海に飛び込み塵になる

驚き 悲しみ 憎しみ
最近はそんなものも感じなくなった
それは僕は寄生虫だから
外見が大嫌い

絶望の波がやってきて僕を追い詰める
恐怖の渦がやってきて僕を破滅させる

太陽はいつも僕を生かすけど僕は太陽が大嫌い

できるだけ僕から離れないでほしい
天井を見上げ、涙を浮かべる
光も希望も見えない
僕は君の体に棲みつく寄生虫


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?