見出し画像

作ってきた音楽の和訳6(Diving,Flowing,Knowing)

diving,knowing,flowing

i love face looking down
i love hair blowing wind

you dont know how is deep
you dont know falling down

lovely voice is crashed by strong waves
you know you know you're right
i dont notice what to focus on
how how long did-i close my eyes?
you know you know you're right
rough loud sound,water wall

pieces of war ,shining weed
←ripples,sea sound like your music

45 billion years
←this ring dont rustin the box

spaceship took us crash with soul
is that a friendly ghost?
ariship took mother loose sight

spaceship took us crash with soul
is that a friendly ghost?
rough loud sound,water wall

everywhere i go
everywhere we go
no matter what anyone says
everywhere i go
everywhere we go
no matter-what your claim

toooooooo

diving soul
flowing soul
knowing soul
dont waste away

i love your all
how is deep


きみのうつむく顔が好き
きみのなびく髪が好き

きみはどれだけ深いか知らない
落ち続けていることも知らない

愛しい声は強い波にかき消された
君は君が正しいことを分かっている
ぼくは何に重きを置くべきかまだ気づいてない
どのぐらい目を瞑っていたろう?
君は君が正しいことを分かっている
ざらついた大きな音 水の壁

僕らを乗せた宇宙船は魂とともに墜落した
あれは親密な幽霊?
母を乗せた飛行船は行方不明

僕らを乗せた宇宙船は魂とともに墜落した
あれは親密な幽霊?
彼の魂は真新しく見える

戦争のかけら、輝かしい海藻
波紋、海の音は音楽のよう

このリングはこの箱の中でさびれずに
45億年

僕はどこへでもいける
僕たちはどこへでも行ける
誰が何と言おうと関係ない

僕はどこへでもいける
僕たちはどこへでも行ける
きみのどんな警告も関係ない

飛び込む魂
流れる魂
聡明な魂
老いることはない

きみのすべてを愛す
どれだけ深いのか

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?