見出し画像

作ってきた音楽の和訳10(Booster)

booster

i can write various melo freely
every  in the scene
more than what to i can write
which long long day

so i think there's nothing i can't do
and love everyone
waiting man stand forked road
unjust so slowly way

guitar play make me smile
Jimi and John is still alive
I can have soul in heart
rejust all day and life

we can rest if we tired
with own bible and guitar
And just go to goal again
with toast  and cokes

Choice!
we must choice Everywhere
so I regret
My soul!
If abandon soul, you're done
and all man lay
So nice!
I think my soul shine on
hit in morning sun
what to choice
what to need
what to wrong


僕は様々なメロディを自由に描ける
だから僕にできないことはないし
みんなを愛している
ゆるやかな道の角で男が待っている

ギターを弾くことはとても楽しい
ジミヘンドリクスもジョンレノンも生きている
僕の魂に宿すこともできる

もし疲れたら僕たちは休むこともできる
ギターと聖書を持って
そしてまたゴールに向かって走り出す
トースト コーラ片手に

僕らはあらゆる場面で
選択を迫られる
後悔はつきものだ

でももし魂を捨てたら
僕も君も嘘つきになる

素晴らしい景色
僕の魂が朝日に照らされている

なにを選ぶ?
なにを必要とする?
間違いとは?

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?