見出し画像

作ってきた音楽の和訳11(trailer)

trailer

my room screaming
my heart screaming
my rule screaming
my voice screaming
yr rock rolling
yr movie boring
yr flag flowing
check one two moving

I wanna just true way
u wanna just please eyes SO

end time is approching
try again sorry

I endure headache
does not heal
time does not settle
my heart in swanp

the spirit wears down
god does not solve
please get out this room
check one two moving

I wanna just true way
u wanna just please eyes SO

end time is approching
try again sorry

僕の部屋が叫んでいる
僕の心が悲鳴を上げている
僕の中のルールが叫んでいる
僕の声が悲鳴を上げている

お前のロックがロール
お前の映画は退屈
お前の旗がなびいている
ワンツーで動きをチェックしよう

真実の道を辿りたい

終わりの時間が近づいている
残念だがもう一回チャレンジしよう

頭痛に耐えている
治らない
時間では解決しない
僕の心臓は沼地の中
魂もすり減っている
神は何も解決してくれない
この部屋から出て行ってくれ

終わりの時間が近づいている
残念だがもう一回チャレンジしよう


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?