見出し画像

トランプさんの最新投稿です❣️🐸🍿

It wasn’t my fault that the Republicans didn’t live up to expectations in the MidTerms. I was 233-20! It was the “abortion issue,” poorly handled by many Republicans, especially those that firmly insisted on No Exceptions, even in the case of Rape, Incest, or Life of the Mother, that lost large numbers of Voters. Also, the people that pushed so hard, for decades, against abortion, got their wish from the U.S. Supreme Court, & just plain disappeared, not to be seen again. Plus, Mitch stupid $'s!

中間選挙で共和党が期待に応えられなかったのは、私のせいではありません。私の結果は233対20でした!

多くの共和党員、特にレイプや近親相姦、母体の生命に関わる場合であっても、例外を認めないことを強く主張した共和党員によって、多くの有権者を失った理由は、「中絶問題」だったのです。

また、何十年にもわたって中絶反対を強く訴えてきた人々は、連邦最高裁判所からその願いを聞き入れ、そのまま姿を消してしまいました。さらに、ミッチーの巨額な無駄金です!

https://gab.com/realdonaldtrump/posts/109617180207846439




Facebook has lost over 80 Billion Dollars in Value since “deplatforming” President Donald J. Trump. Also, it has gotten very BORING and UNINTERESTING. That stupid, unnecessary, and probably illegal move is now considered a major business mistake. I agree!

フェイスブックは、ドナルド・J・トランプ大統領のアカウントを「追放」して以来、800億ドル以上の価値を失いました。その上、非常に退屈でつまらないものになりました。

その愚かで不要で、しかもおそらく違法な運営は、今や主流ビジネス上では「間違い」と評されています。私もそう思います!

https://gab.com/realdonaldtrump/posts/109625885652287944





#WWG1WGA🦁👑💕🌈👍✨🌸🐰🌸
#QArmyJapanFlynn #WWG1WGA #DigitalSoldider #DarktoRight

よろしければサポートをお願いします❣️🐸🍿 今後の活動を続けるために使わせていただきます💞🙏🥰 #WWG1WGA🦁👑💕🌈👍✨🌸🐰🌸