見出し画像

トランプさんの最新投稿です❣️🐸🍿

トランプさんの指示で国境の壁が作られました❣️🐸🍿

Two years ago we had the strongest and safest Border in U.S. history. Hundreds of miles of Walls were built, my “Stay In Mexico” Policy was working fantastically, title 42 was in full force and effect, Border Patrol and ICE were doing an incredible, tough, yet compassionate, job, and our Southern Border was, for the first time in decades, being spoken of in glowing terms. People weren’t even making the long hard journey up through Mexico. NOW OUR BORDER IS THE WORST IN HISTORY, & GETTING WORSE!

Contrary to Fake News reporting, I never asked Jared or Ivanka to be part of the 2024 Campaign for President and, in fact, specifically asked them not to do it - too mean and nasty with the Fake & Corrupt News and having to deal with some absolutely horrendous SleazeBags in the world of politics, and beyond. There has never been anything like this “ride” before, and they should not be further subjected to it. I ran twice, getting millions more Votes the second time (RIGGED), & am doing it again!

2年前、私たちは米国史上最も強力で、安全な国境を築いていました。

何百マイルもの壁が建設され、私の「Stay In Mexico(メキシコに留まる)」政策は素晴らしく機能し、タイトル42(移民規制プログラム)は完全に有効で、国境警備隊と米国税関国境警備は素晴らしく、厳しくも思いやりのある仕事をしており、南部国境はこの数十年で初めて、輝かしい言葉で語られるようになりました。

人々は、メキシコを経由する長い厳しい旅をすることさえなかったのです。今、国境は史上最悪で、さらに悪化しています。

フェイクニュースの報道に反して、私はジャレッドやイヴァンカに、2024年の大統領選の選挙活動に参加するよう頼んだことはなく、実際、特に彼らはそうしないようにと頼みました。

フェイクで崩壊したニュースメディアのあまりの意地の悪さと、政治の世界やその他の分野で、どうしようもなく酷いイチャモン屋たちに、対処しなければならないからです。

このような"体験"はかつてなかったことであり、これ以上彼らがそれにさらされることはないはずです。

私は2回立候補し、2回目は数百万票を獲得しました。(改ざんされました)

けれども、もう一度戦います!



#WWG1WGA🦁👑💕🌈👍✨🌸🐰🌸
#QArmyJapanFlynn #WWG1WGA #DigitalSoldider #DarktoRight

よろしければサポートをお願いします❣️🐸🍿 今後の活動を続けるために使わせていただきます💞🙏🥰 #WWG1WGA🦁👑💕🌈👍✨🌸🐰🌸