見出し画像

トランプさんの最新投稿です❣️🐸🍿米国は崩壊しつつある


Remember when the lightweight and perennially wrong Failing New York Times Columnist Paul Krugman predicted that the Stock Markets and U.S. Economy would CRASH while I was in office. Well, he was 100% wrong, again. But it did later crash, as Inflation lifted it’s ugly head, after I was out - Self inflicted wounds all! If you sold the day I left, you would have made a “fortune!” Next time, when I leave, SELL…And don’t listen to dopey Paul Krugman.

軽薄で間違ってばかりいるニューヨークタイムズのコラムニスト、ポール・クルーグマンが、私の大統領在任中に株式市場と米国経済が暴落するだろうと、予測したのを覚えているでしょうか。

そう、彼は今回も完全に間違っていました。

ところが、私が退任した後になってからインフレが頭をもたげ、あとで暴落したのです。もし私が退任した日に売れば、「大儲け」だったでしょうけれども⁉️

次の時は私が退任したら、売りましょう・・・そして、間抜けなポール・クルーグマンの言うことは聞かないで下さいね。

https://gab.com/realdonaldtrump/posts/109661128440698833




There can be NO EXCUSES for what is happening on our Southern Border. We are like a Third World Nation, but worse. Our Country is falling apart (in so many other ways, also). Anybody check out our Airports lately?

南の国境で起きていることに、言い訳は許されません。私たちは、まるで第三世界の国のようですが、それよりもっとひどい状態です。

わが国は(他の多くの点でも)崩壊しつつあります。
誰か最近、空港の状況を確認したでしょうか?

gab.com/realdonaldtrump/posts/109661533810630083



トランプさんの懐かしいミームを貼っておきます❣️🐸🍿


こちらでも観られます❣️🐸🍿
👇 👇 👇



#WWG1WGA🦁👑💕🌈👍✨🌸🐰🌸
#QArmyJapanFlynn #WWG1WGA #DigitalSoldider #DarktoRight

よろしければサポートをお願いします❣️🐸🍿 今後の活動を続けるために使わせていただきます💞🙏🥰 #WWG1WGA🦁👑💕🌈👍✨🌸🐰🌸