見出し画像

トランプさんの最新投稿です❣️🐸🍿ケビン・マッカーシー氏が感謝を述べた💞


ケビン・マッカーシー氏


Kevin McCarthy Credits Trump for House Speaker Victory.

https://breakingheadlines.news/lVie4N

Speaker of the House Kevin McCarthy (R-Calif.) thanked former President Donald Trump for helping him secure the speakership.

“I do want to especially thank President [Donald] Trump. I don’t think anybody should doubt his influence. He was with me from the beginning,” McCarthy told reporters early morning on Jan. 7, after winning the 15th vote to become the new speaker of the House.

“He was all in. He would call me and he would call others. And he really was—I was just talking to him tonight—helping get those final votes,” McCarthy added. “What he’s really saying—really for the party and the country—that we have to come together.

“We have to focus on the economy. We’ve got to focus, make our border secure. We got to do so much work to do, and he was a great influence to make that all happen. So thank you, President Trump.”

ケビン・マッカーシー氏が、下院議長の勝利はトランプ氏のおかげと評価しました。
https://breakingheadlines.news/lVie4N

こちらはリンクの記事です❣️🐸🍿
👇
ケビン・マッカーシー下院議長(共和党:カリフォルニア州選出)は、ドナルド・トランプ前大統領のおかげで、議長の座を確保できたと感謝しました。

「私は特に、トランプ大統領に感謝したい。彼の影響力を疑う人はいないと思う。彼は最初から私の味方だった」と、新議長就任のための15票を獲得したマッカーシー氏は、1月7日早朝、記者団に語りました。

「トランプ大統領は、最初から私の味方でした。彼は私に電話をかけ、他の人にも電話をしました。そして、彼は本当に、今夜彼と話したばかりですが、最後の票を集める手助けをしてくれました」

「トランプ大統領が本当に言いたいのは、党と国のために、我々は団結しなければならない、ということです」

「私たちは経済に集中しなければなりません。国境を安全にすることに集中しなければなりません。やるべきことはたくさんあり、彼はそのすべてを実現するための、大きな影響力を持っていました。ですから、感謝します、トランプ大統領」

とマッカーシー氏は付け加えました。

https://gab.com/realdonaldtrump/posts/109654827597684117






トランプさんは、いつ戻ってくるのか⁉️🙏🐸🍿



#WWG1WGA🦁👑💕🌈👍✨🌸🐰🌸
#QArmyJapanFlynn #WWG1WGA #DigitalSoldider #DarktoRight

よろしければサポートをお願いします❣️🐸🍿 今後の活動を続けるために使わせていただきます💞🙏🥰 #WWG1WGA🦁👑💕🌈👍✨🌸🐰🌸