12月15日 #毎日Duolingoぱぐ兄

毎日コツコツをDuolingoで英語学習をしています
個人的に出題された文章で気になるものや間違えた文章を覚え書き程度に載せてますので良かったら参考にしてください ^^

もし気になったら無料なので一緒にやりませんか?

Duolingoの説明やリンクはこちらになります

https://pugnii.net/duolingo/

トムは後でビデオを撮ることになっていますよね

Tom will be recording a video later, right?


私たちは今年アイルランドに3回行きました。

We've been to Ireland three times this year.


私たちは毎日広場でコーヒーを飲むことになっています。

We'll be drinking coffee in the square every day.


彼は最新のビデオカメラを買いました。

He bought the latest viedeo camera.


この広場には1日に何百人もの観光客がきます

This square has hundreds of visitors a day.


今夜海のビデオを撮ることになっていますか?

Will you be reording a video of the ocean tonight?


彼は最新のビデオカメラを買いました

He bought the latest video camera.


どうして田舎の道は狭いんですか?

Why are the street in the countryside narrow?


私たちが着くころ、馬は休んでいるのでしょうか?

The horses will be resting when we arrive?


私たちは今夜アイルランド料理に行くことになっています

We'll be going to an Irish restaurant tonight.


この写真を撮った後、ホテルへ戻ることになっています。

I'll be reruning to the hotel after taking this photo.


ずっと古代都市を見て回りたいと思っていました。

I've always wanted to explore an ancient city.


ケイコさんもスペインに来ることになっていますよね?

Keiko will be coming to Spain too wan't she?


山のある国を見て回りたいです

I want to explore a country with montains.


ギリシャは古代世界の注意でした。

Grees was the center of the ancient world.


いいえ、アジアはヨーロッパより大きい大陸です

No, Asia is a bigger continenst than Europe!


もう夜食を食べましたか

Have you had supper yet?


飛行機はもうすぐ離陸することになっていますか?

Will the airplane be taking off soon?


バルコニーのあるホテルに泊まりましょう

Let's stay in a hotel with a balcony!


聞きたかったらラジオをつけて

Turn the radio on if you want to listen to it.


彼女のハイヒールは本当にお洒落ですよね?

Her hight heels are really stylish, aren't they?


うわ、その薬の瓶はどのぐらいの大きさですか?

Wow, how big is that bottle of bedicine?


とにかく案内板に従って

Just follow the singns.


この靴は革で出来ていますか?

Are these shoes made of leather?


トムさんは今朝ヒドイ咳が出ていまいした。

Tom had a bad cough this morning.


それをまだオーブンから取り出さないで

Don't take that out of the oven yet.





この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?