02月07日 #毎日Duolingoぱぐ兄

毎日コツコツをDuolingoで英語学習をしています
個人的に出題された文章で気になるものや間違えた文章を覚え書き程度に載せてますので良かったら参考にしてください ^^

もし気になったら無料なので一緒にやりませんか?

Duolingoの説明やリンクはこちらになります

https://pugnii.net/duolingo/


私たちは駅を見つけたので、電車に乗りましょう

Now that we've found the station, let's get on the train.


私たちは15マイル歩かなければなりませんでした

We had to walk for 15 miles.


よかったです

Tankd goodness.


私たちは駅を見つけたのでトイレを探しましょう

Now that we've found the staion, let's find a bathroom.


私たちは建設作業員に道を尋ねてここに着きました

We got here by askikg a consturucion worker for direction.


私たちは私たちの地図を読んでココに着きました

We got here by reading our map.


あなたが到着したので私たちはついに帰れます。

Now that you've arrived, we can finally leave.


私たちは間違った道を2マイル行ってしまいました。

We went the wrong way for two milies.


私たちは同時に地図を読んでしまいました。

We were reading the map at the same time.


あなたが到着したので、わたしはついてリラックスできます。

Now that you've arrved,I can finally relax.


私たちは同時に電車に乗るつもりです。

We are going to take the train at the same time.


彼らは犬に従って正しい道を見つけました

They found the right way by following a dog.


すみません、それをもう一度言ってもらえませんか?

Sorry can you repeat that please?


それをもう一度言ってもらえますか?

Could you repeat that. please?


私に質問をもう一度言って欲しいです

Do you want me to repeat the question?


マリーさんはこれは正しい道じゃないと思っています。

Marie doesn't think this is the right way.


その案内板を見に行って

Go and look at that sign.


よし、その高いタワーの方へ歩きましょう

OK, let's walk towards that tall tower.


私たちは1時間以内に着きました。

We will arrive within an hour.


本当に15マイル歩かなければならなかったのですか?

Did you really have to walk for 15miles?


あなたは道を知っていますよね?

You know the way,don't you?


私たちは右に曲がる必要があると思います.

I think we need to turn right.


うわ、私たちは完全に道に迷いました。

Oh no, we're completely lost.


私たちは道に迷ったと思いますか?

Do you think we're completely lost?


その案内板の文字は少なすぎます。

The writing on that sigh is too small.


彼らに助けてくれるように彼らに頼みに行ってもらえますか?

Can you go and ask them to help us.
























この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?