12月29日 #毎日Duolingoぱぐ兄

毎日コツコツをDuolingoで英語学習をしています
個人的に出題された文章で気になるものや間違えた文章を覚え書き程度に載せてますので良かったら参考にしてください ^^

もし気になったら無料なので一緒にやりませんか?

Duolingoの説明やリンクはこちらになります

https://pugnii.net/duolingo/


このフェスティバルにはコメディアンがたくさんいますか?

Are there many comedians at this festival?


コメディが好きだったらショーに来て

If you like comedy, com to the show.


イベントには写真家たちが来ますよね?

There will be photographers at the event,won't there?


彼は前にこのフェスティバルで演じたことが一度もありません

He has never performed at this festival before.


彼は毎年ここで演じていますか?

Does he perform here yearly?


彼は毎年フェスティバルでこの芸を演じます

He performs this act at the festival yeary.


どうしてコミュニケーションにいなかったのですか?

Why weren't you at the comedy show?


ここにコメディアンが来ますよね?

There will be comedians here, won't there?


売り物のおもちゃではないですよね?

There won't be any toys for sale,will there?


駐車場は露店の向かいにあります

The parking lot is opposite the stalls.


その露天の女の人は天使みたいです

The woman at that stall looks like an angel.


食べ物の露店は北口の向かいです

The food stalls are opposite the north exit.


このフェスパルでは色々な料理を食べられます

You can eat all sorts of dishes at this festival.


来年はもっと大きいフェスティバルがありますか?

Will there be a bigger festival next year?


もうあなたの1日について全部聞きました

I've already heard all about your day.


私はフェスティバルに何を食べたと思いますか?

Guess, what I ate at the festival?


彼女は私にフェスティバルについて全部話してくれました

She told me all about the festival.


来年のフェスティバルには有名なパフォーマーが来ますか?

Will there be a famous performer at the festival next year?


よく知られているパフォーマーと話しました

I spoke to a performer who is well-known,


来週別のフェスティバルがありますか?

Will there be another festival next week?


来年はもっと露店があるといいのですが

I hope there will be more stalls next year.


いいえ入場料はありません

No, there's no admission fee.


今度のフェスティバルはどこだと思いますか?

Guess, where the next faival will bi?


明日は私がみんなの入場料を払います

I'm paying everyone's admission fee tomorrow.


コメディが好きだったらショーに来て

If you like  the comedy, come to the show.



この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?