見出し画像

'Rose Golden (Featuring Willow Smith)' by Kid Cudi, 2016

Two, three, four
2・3・4

Ohhh-oh-ohh

Oh, since I was young, been grooving to my own drum
Ain't that many teachers show me my potential
Felt like a failure, Mama said, "You know better"
Future in my hands, God, she had a plan
Stronger than I know, soon I'd understand
The power I possess, the story of the Chosen

Oh, since I was young, been grooving to my own drum
Ain't that many teachers show me my potential
Felt like a failure, Mama said, "You know better"
Future in my hands, God, she had a plan
Stronger than I know, soon I'd understand
The power I possess, the story of The Chosen

そう俺はまだ若くて、夢中で自分の太鼓を叩きまくっていた
殆どの先生は俺の可能性の事なんて教えちゃくれなかった
失敗ばかりに思えた。ママは「なかなかいいじゃない」とか言った
俺の掌の中の未来、ゴッド、彼女は判ってた
自分が判っているよりも強く、自分には判ったんだ
自分が持つ力というもの、選ばれし者の物語

そう俺はまだ若くて、夢中で自分の太鼓を叩きまくっていた
殆どの先生は俺の可能性の事なんて教えちゃくれなかった
失敗ばかりに思えた。ママは「なかなかいいじゃない」とか言った
俺の掌の中の未来、ゴッド、彼女は判ってた
自分が判っているよりも強く、自分には判ったんだ
自分が持つ力というもの、選ばれし者の物語

Hmm, hey
Hmm, hmm, na-na-na-na-na-nah
The story of The Chosen, Rose Golden
Mmm, mmm

これは選ばれし者の物語
薔薇、黄金の

Looking where we're at
How did we make it through this level all in one piece?
Hmm, oh, oh
Oh, where them friends now? I don't see 'em
And if I do, I don't sense the truth in 'em
Distancing myself while I'm focusing, fo-focusing
Don't pretend to worry bout shit
Go through one ear and out the other
Better off saying nothing, nigga
As I shine on and dream on, our vibes are on
Had one trip of a dream back in 2003
Who am I? And who will I be? Will I be free?
I need a sign, oh I need a sign

自分らがいた場所を眺める
あそこからどうやってそれを成し遂げたのか?
あの頃の友達はいま何処にいるんだろう?全然見ねえや
だとしても、彼らには本当の事なんて何も無いけど。
集中している時には自分を引き離す。しゅ、集中、してる時にはさ
クソみたいなもんの事を心配してる振りなんてするなよ
馬耳東風で
何も言わないほうがいいぜ、ニガ
俺が照らして、夢見て、鼓動が続いているように
夢ん中で2003年の頃に戻ってみた
俺は誰だ?俺は何になるんだ?自由になれるのか?
兆しが欲しいんだ。兆しが必要だ

Oh, since I was young, been grooving to my own drum
Ain't that many teachers show me my potential
Felt like a failure, Mama said, "You know better"
Future in my hands, God, she had a plan
Stronger than I know, soon I'd understand
The power I possess, the story of The Chosen

そう俺はまだ若くて、夢中で自分の太鼓を叩きまくっていた
殆どの先生は俺の可能性の事なんて教えちゃくれなかった
失敗ばかりに思えた。ママは「なかなかいいじゃない」とか言った
俺の掌の中の未来、ゴッド、彼女は判ってた
自分が判っているよりも強く、自分には判ったんだ
自分が持つ力というもの、選ばれし者の物語

Hmm, hey
Hmm, hey, na-na-na-na-na-na
The story of The Chosen, Rose Golden
Mmm, mmm

これは選ばれし者の物語
薔薇、黄金の

Look at who you are, how could it be?
All I ever wanted was to find some inner peace
Mmm, oh, oh, oh
Where them haters now? I don't hear 'em
(They must be delusional) to think they fucking with me, though
I put that on my soul, can't love, they jealous, so jealous, and some
Learning day to day, humans
Spread love to all my sisters and brothers, let's do better
Stop judging a nigga because they're different
We're supposed to groove to our own tune
So woke from one tripped out dream back in 2003
And who do I see, baby?
The stars will align, the stars will align

自分が何なのか観てみろよ、どんな風だ?
内なる平和が欲しかっただけなんだ
俺を嫌ってた奴らはいま何処にいるんだ?全然聞かねえや
まあ何かの間違いで俺に当たってたんだろうけど
俺の魂はそこにあった。奴らは妬んでた。すごく妬んでた、みたいな
人は日々、学んで
全ての兄弟姉妹たちに愛を、ちょっとはマシになるように
ニガ、裁くのは止めろ。彼等は違う人々だ
俺らは俺らの曲でグルーヴしているんだ
2003年の夢旅行から醒めて
ベイビー、俺は誰を理解したというのだろう?
星が直列している。直列しているよ

Oh, since I was young, been groovin' to my own drum
Ain't that many teachers show me my potential
Felt like a failure, Mama said, "You know better"
Future in my hands, God, she had a plan
Stronger than I know, soon I'd understand
The power I possess, the story of The Chosen

Oh, since I was young, been grooving to my own drum
Ain't that many teachers show me my potential
Felt like a failure, Mama said, "You know better"
Future in my hands, God, she had a plan
Stronger than I know, soon I'd understand
The power I possess, the story of The Chosen

そう俺はまだ若くて、夢中で自分の太鼓を叩きまくっていた
殆どの先生は俺の可能性の事なんて教えちゃくれなかった
失敗ばかりに思えた。ママは「なかなかいいじゃない」とか言った
俺の掌の中の未来、ゴッド、彼女は判ってた
自分が判っているよりも強く、自分には判ったんだ
自分が持つ力というもの、選ばれし者の物語

そう俺はまだ若くて、夢中で自分の太鼓を叩きまくっていた
殆どの先生は俺の可能性の事なんて教えちゃくれなかった
失敗ばかりに思えた。ママは「なかなかいいじゃない」とか言った
俺の掌の中の未来、ゴッド、彼女は判ってた
自分が判っているよりも強く、自分には判ったんだ
自分が持つ力というもの、選ばれし者の物語

Hmm, hey
Hmm, hey, na-na-na-na-na-nah
The story of The Chosen, Rose Golden
Hmm, na-na-na-na-na-nah
The story of The Chosen

これは選ばれし者の物語、黄金の薔薇
物語、選ばれし者の物語

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?