見出し画像

GLORIOUS WORD DEVOTIONAL Day435 MY HELPER; HELP ME SPEEDILY 私の助け主、私を早く助けてください


(John 14:26) But the Helper, the Holy Spirit……(ヨハネによる福音書14:26)しかし、助け主である聖霊は.........。

The thoughts you have about God will always influence how you pray and the expectations you have of Him. 

あなたが神様に対して持っている思いは、常にあなたの祈り方や神様に対する期待に影響を与えます。

Many people say the God of the Bible is slow to act, but that is a lie. 

多くの人が、聖書の神は行動が遅いと言いますが、それは嘘です。

The Bible says, God’s Word travels with great speed (Psalm 147:15). 

聖書には、神様の言葉はとても速く伝わると書いてあります(詩篇147:15)

Anytime God speaks, it is supposed to happen quickly. 

神が語られるときはいつでも、それは素早く起こるはずなのです。

So why do delays happen in the lives of many Christians? 

では、なぜ多くのクリスチャンの人生には遅れが生じるのでしょうか?

Why do many Christians suffer? 

なぜ、多くのクリスチャンが苦しむのでしょうか?

Why does the manifestation of the Word of God seem to take so long? 

なぜ、神様の御言葉が現れるのに時間がかかるのでしょうか?

If these are questions you are asking yourself or any of them has been your experience, start praying about them immediately. 

このような疑問を持っている人、あるいは経験したことがある人は、すぐに祈り始めましょう。

Our theme scripture told us that we have a Helper; the Holy Spirit of God who is the Spirit of Jesus.

私たちのテーマ聖句は、私たちには助け主がいることを教えてくれました。

 Ask Him to grant you the help you need speedily in order to bring God's Word into manifestation for God’s Word runs with great speed. 

神の御言葉は非常に速いので、神の御言葉を実現するために必要な助けを速やかに与えてくださるようにお願いしてください。

Say, “My Helper; help me speedily”. As you do, all forms of delays in your life would be destroyed immediately by the power of the Holy Ghost. Halleluyah!

「私の助け主よ、私を早く助けてください」と言いなさい。そうすれば、あなたの人生におけるあらゆる遅れは、聖霊の力によって直ちに破壊されるでしょう。ハレルヤ!

Confession: The Holy Spirit, the author and inspiration behind the Bible, is my Helper. The Word of God has told me that God’s Word runs with great speed. As I pray to my Helper today, He shall release speed into my life. There shall be springs in my steps. No more delays! Halleluyah!

告白します。聖書の著者であり霊感者である聖霊は、私の助け主です。神の御言葉は、ものすごい速さで走ると教えてくれました。今日、私が私の助け主に祈ると、主は私の人生に速さを与えてくださいます。私の歩みにバネを与えてくださいます。もう遅れは許されない。 ハレルヤ!

Say this if you have never been born again. I declare from today that Jesus Christ is my Lord and I believe that God raised Him from the dead.

もし、あなたがまだ一度も生まれ変わったことがないのなら、こう言ってください。私は今日から、イエス・キリストが私の主であり、神が彼を死者の中からよみがえらせたことを信じると宣言します。

Congratulations

おめでとうございます

You can begin to attract God’s goodness into your life from today.

Prepared by Ps. Bernard and Team

Whatsapp us on +233207757131

あなたは今日から、神の善をあなたの人生に引き寄せることができます。

ベナード牧師とチームによって作成されました。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?