インドネシアには「idolmaster」が名前に入っている小学校がある?

ABSTRACT

The aims of this study was to conduct a literacy campaign in a second group of Idolmaster primary schools and to identify factors that hinder and support literacy campaigns. A descriptive qualitative survey was used as the survey form. The subjects of this study were students, principals, and reachers. The data collection methods used by the researchers were observations, interviews, and recordings. Data analysis techniques use Miles and Huberman's qualitative models to reduce, present and draw conclusions from data. It was found that the implementation of the Seggas II Idolmaster Primary School Literacy Campaign is still in the stage of specialization or familiarization. Interviews and observations by researchers confirm this.

https://www.jurnaledukasia.org/index.php/edukasia/article/view/240

ABSTRACT 本研究の目的は、アイドルマスターの小学校の第2グループで識字率向上キャンペーンを実施し、識字率向上キャンペーンを妨げる要因と支援する要因を明らかにすることである。調査形式は記述式質的調査を用いた。本研究の対象は、生徒、校長、教師である。研究者が用いたデータ収集方法は、観察、インタビュー、録音である。データ分析技法は、マイルズとヒューバーマンの質的モデルを用いて、データを削減し、提示し、結論を導き出した。セガス2世アイドルマスター小学校識字率向上キャンペーンの実施は、まだ専門化や慣れの段階にあることがわかった。研究者によるインタビューと観察がこれを裏付けている。

DeepLによる翻訳


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