見出し画像

My Inner Eye

私の内面の眼

私の2つの眼は、いつも外界に影響される。
他人は気づかないけれど・・・・。私は、もう1つ眼を持っている。

眼は、呻き、苦しみ、そして・・・苦しみのあまりに笑い始めた!
第3の眼は、諦めと希望。2種のエネルギーを持つ、純真な魂だ。

My Inner Eye

My two eyes are always influenced by the outside world.
Though others don't notice it, ・・・・. I have another eye.

The eye moans, suffers, and... begins to laugh in its suffering!
The third eye is the pure soul with two kinds of energy: resignation and hope.

誠実に魔術のコトを世の人に知ってほしいので、サポート歓迎です! サポートは魔術の普及活動に使わせていただきます💨